طراحی سایت چرم و شرکت های تولید چرم

طراحی سایت چرم و شرکت های تولید چرم

طراحی وب سایت صنایع تولید چرم برای همه واحد ها و شرکت های تولید کننده چرم طبیعی و تولید کننده محصولات چرمی در تمام ایران انجام خواهد شد.


مهمترین بخش راه اندازی وب سایت های چرم و صنایع وابسته به آن ارائه خدمات  تحت وب و در دسترس بودن کاربران با یک جستجوی ساده در گوگل خواهد بود.
در وب سایت خود میتوانید برای اخذ نمایندگی در سراسر ایران اقدام کنید.
تمام نمایندگان را در وب سایت خود هدفمند  مدیریت و برای ارسال کالا اقدام کنید.
شرکت های تولید کننده محصولات چرمی، تولیدات خود را در بخش های مختلفی مانند:

    کمربند چرمی مردانه
    کیف اداری چرم مردانه
    کیف پول کتی چرم مردانه
    کیف پول جیبی چرم مردانه
    کیف دستی چرم مردانه
    کیف دوشی چرم زنانه و مردانه
    کفش کلاسیک مردانه
    کفش کالج مردانه
    کفش اسپرت مردانه
    کفش طبی مردانه
    بوت و نیم بوت مردانه
    ست هدیه چرمی مردانه
    ست هدیه چرم زنانه و دخترانه
    ست چرمی ماه تولد
    کیف اداری چرم زنانه
    کیف پول چرمی زنانه
    کیف مجلسی و دستی چرم زنانه
    کیف پاسپورت چرم و مدارک سفر
و بسیار محصولات چرمی دیگر که در کشور ارائه میگردد.
همه این موارد میتواند به همراه گالری عکس و توضیحات کامل در سایت شما قرار داده شود، بهترین فروشگاه اینترنتی با کیفیت بالا را میتوانید راه اندازی کنید و برای فروش اینرتنتی کالا اقدام کنید.

تعدادی از برندهای چرم طبیعی ایران شرکت هایی مانند:
چرم مشهد
چرم کاکتوس
نوین چرم
کهن چرم
چرم نگار
شهر چرم
مارال چرم
چرم های پاندورا  و  ساینا
چرم درسا
و برند های چرم ستاک ، چرم ناب ، چرم خاطره ، چرم ژست ، کیف های چرم زانکو و ماندگار، کیف و کمربند چرم چهار نظم، چرم کروکو ، چرم خورشید ، چرم شهرزاد ، چرم راد و برند های دیگری که ممکن است نام آنها جا افتاده باشد.

خرید اینترنتی محصولات چرمی در حال حاضر با استقبال  خوبی از طرف مردم رو به رو شده است و شما با طراحی وب سایت تولیدات چرم خود، میتوانید تمامی محصولات را در قالب یک فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی، به تمام مردم ایران ارائه کنید.

طراحی فروشگاه آنلاین محصولات چرمی با بهترین تکنولوژی و به صورت اختصاصی طراحی وب رنامه نویسی می شود و با داشتن یک وب سایت کاملا ریسپانسیو، در تمامی مرورگرها و همچنین موبایل های هوشمند همیشه در کنار خریداران خود هستید.
ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین برای تمام خریداران محصولات چرم شما، ارائه امکانات خوب و مناسب برای خریداران، قابلیت تخفیف های ویژه برای خرید  محصولات چرم شما، راه اندازی سامانه های پشتیبانی و رضایت مشتری و خیلی از امکانات دیگر باعث می شود که مشتریان شما به راحتی بتوانند به شما اعتماد کنند وبرای خرید وسفارش محصولات از شما، اقدام کنند.

برای دریافت مشاوره راه اندازی وب سایت چرم و خدمات مرتبط با صنعت چرم، حتما با ما در تماس باشید.

طراحی سایت چرم و شرکت های تولید چرم    طراحی سایت چرم و شرکت های تولید چرم    طراحی سایت چرم و شرکت های تولید چرم    طراحی سایت چرم و شرکت های تولید چرم    طراحی سایت چرم و شرکت های تولید چرم   

طراحی یک وب‌سایت برای شرکت‌های تولید چرم و فروش محصولات چرمی می‌تواند به عنوان یک فرصت بزرگ برای نمایش محصولات و جذب مشتریان جدید عمل کند. در زیر، مواردی که باید در طراحی چنین وب‌سایتی مد نظر قرار گیرند را بررسی می‌کنیم:
نمایش محصولات: وب‌سایت باید دارای صفحاتی باشد که محصولات چرمی را نشان دهد. هر محصول باید دارای توضیحات کامل، تصاویر با کیفیت و قیمت باشد.
گالری تصاویر: ایجاد یک گالری تصاویر برای نمایش محصولات با انواع مختلف و زوایای مختلف می‌تواند به مشتریان کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرند.
صفحه معرفی شرکت: ارائه اطلاعات در مورد شرکت، تاریخچه، فلسفه کاری، فرآیند تولید و موارد مشابه می‌تواند اعتماد مشتریان را به شما افزایش دهد.
سیستم سفارش آنلاین: فراهم کردن امکان سفارش آنلاین محصولات به وسیله یک فرم سفارش آنلاین با فیلدهای مختلف برای اطلاعات تماس و آدرس ارسال بسیار حیاتی است.
سیستم بازخورد و ارتباط با مشتری: ایجاد یک سیستم بازخورد که به مشتریان امکان می‌دهد نظرات، سوالات و انتقادات خود را ارسال کنند، می‌تواند به بهبود خدمات شما کمک کند.
بخش اخبار و مقالات: ارائه مقالات و اخبار مرتبط با صنعت چرم و موضوعات مرتبط می‌تواند به جذب ترافیک ارگانیک و افزایش اعتماد مشتریان کمک کند.
صفحات اجتماعی: ایجاد پیوندها به شبکه‌های اجتماعی شما می‌تواند به مشتریان امکان برقراری ارتباط با شما را بدهد و به بهبود دید پذیری وب‌سایت کمک کند.
نمایشگرهای توضیحی و آموزشی: ارائه توضیحاتی درباره نحوه مراقبت از محصولات چرمی، راهنمایی‌ها برای استفاده بهینه از آن‌ها و موارد مشابه می‌تواند به افزایش ارزش افزوده وب‌سایت کمک کند.
نمایشگرهای چندزبانه: اگر شما مشتریان بین المللی دارید، امکانات چندزبانه برای وب‌سایت می‌تواند بسیار مفید باشد.
با توجه به این موارد، طراحی یک وب‌سایت برای شرکت‌های تولید چرم می‌تواند به بهبود تجربه مشتریان و افزایش فروش کمک کند.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ