طراحی سایت ارزان، طراحی وب سایت ارزان، طراحی سایت بدون هزینه

طراحی سایت ارزان، طراحی وب سایت ارزان، طراحی سایت بدون هزینه

چرا هزینه های طراحی سایت بین طراحان و برنامه نویس ها متغییر است و با یک استعلام هزینه های گوناگونی به شما اعلام خواهد شد.

چرا هزینه های طراحی سایت بین طراحان و برنامه نویس ها متغییر است و با یک استعلام هزینه های گوناگونی به شما اعلام خواهد شد. آیا به برنامه نویسانی که طراحی سایت ارزان پیشنهاد میکنند میتوان اعتماد کرد؟
قیمت طراحی و برنامه نویسی یک وب سایت بر اساس خدمات و امکانات مد نظر برای برنامه نویسی مشخص خواهد شد و هزینه تولید یک طراحی سایت به صورت اختصاصی را میتوان به راحتی محاسبه نمود.
پیشنهاد طراحی سایت ارزان حتما باید مورد بررسی قرار گیرد. مثلا ممکن است شخصی از cms های آماده استفاده کند که همین موضوع میتواند به جای کمک به شما ضرر های سنگینی به شما وارد کند.
به طور مثال در صورت اسپم شدن سایت شما در موتور های جستجو، خارج کردن دامین شما از الگوریتم های گوگل هزینه های به مراتب سنگین تری هم به صورت ریالی و هم به صورت زمانی برای برطرف کردن این موضوع برای شما خواهد داشت.
حتما توجه داشته باشید طراحی سایت های ارزان قیمت مطمئنا نمیتواند به شما کمک شایانی در پیشبرد اهداف سازمانی شما داشته باشد.
یک وب سایت باید به صورت اختصاصی و کاملا با آنالیز رقبای شما با توجه به نیاز های شما طراحی و برنامه نویسی شود.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت در گروه نرم افزاری نیووب به صورت کاملا تخصصی و بر اساس نیاز مشتری انجام خواهد شد. سایت شما باید بر اساس تکنیک های بهینه سازی سایت اجرا شود و و میتوان استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک های سئو باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شد.

قطعا بازدید کننده ای که برای اولین بار وارد سایت شما می شود، جذب طراحی گرافیکی و امکانات وب سایت شما خواهد شد. پس با اجرای یک سایده ساده و ارزان قیمت مشتریان خود را از دست ندهید.

طراحی سایت ارزان

مواردی که سایت شما را سنگین و اذیت کننده برای مخاطب میکند در سایت خود انجام ندهید، مثلا در سایت خود موسیقی آنلاین پخش نکنید. فونت های خیلی سایز بزرگ و ناخوانا در سایت خود استفاده نکنید. عکس های بی کیفیت در سایت خود استفاده نکنید و به ترکیب رنگ بندی در طراحی وب سایت خود اهمیت دهید. پنجره های پاپ آپ در طراحی سایت خود استفاده نکنید.

طراحی سایت ارزان یا حتی بدون هزینه به نظر ممکن است، اما معمولاً با محدودیت‌هایی همراه است. در اینجا چند راهکار برای طراحی سایت ارزان یا بدون هزینه آورده شده است، اما لازم به ذکر است که هرکدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند:
۱. استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS):
استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند WordPress، Joomla، یا Drupal می‌تواند یک راه حل ارزان برای طراحی وب‌سایت باشد. این سیستم‌ها قالب‌های آماده و افزونه‌های بسیاری را فراهم می‌کنند که می‌توانید برای طراحی سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، بسیاری از قالب‌ها و افزونه‌ها رایگان هستند.
۲. استفاده از سرویس‌های ساخت وب‌سایت رایگان:
برخی از سرویس‌هایی مانند Wix، Weebly، و Squarespace به شما اجازه می‌دهند تا وب‌سایت خود را بدون هیچ نیازی به دانش فنی طراحی کنید. این سرویس‌ها قالب‌ها، ابزارهای سفارشی‌سازی و بخش‌هایی برای افزودن محتوا را ارائه می‌دهند. اما معمولاً این سرویس‌ها در صورت نیاز به قابلیت‌های پیشرفته تر و سفارشی سازی بیشتر هزینه‌ای در بر خواهند داشت.
۳. استفاده از راهکارهای متن باز:
استفاده از پروژه‌های متن باز و قالب‌های متن باز برای طراحی سایت ارزان‌تری می‌تواند باشد. در این روش، شما می‌توانید از قالب‌ها و ابزارهای موجود در جوامع توسعه دهندگان متن باز استفاده کنید و آن‌ها را بر اساس نیازهای خود سفارشی کنید.
در نهایت، هرچه قیمت یک سایت کمتر باشد، احتمالاً کیفیت و قابلیت‌های آن هم کمتر خواهد بود. بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای طراحی یک سایت ارزان یا بدون هزینه، باید نیازهای واقعی خود را مشخص کنید و تا حد امکان با ابزارها و روش‌های مطلوب و کارآمد کار کنید.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ