سئو تضمینی چیست؟ سئو تضمینی چطور انجام می شود، سئو تضمینی سایت

سئو تضمینی چیست؟ سئو تضمینی چطور انجام می شود، سئو تضمینی سایت

حتما برای شما هم پیش آمده تا بخواهید سئو سایت را به شخص و یا شرکت طراحی وب واگذار کنید.

حتما در گوگل سرچ کرده اید و به شرکت و اشخاصی برخورد کرده اید که کار سئو تضمینی سایت را انجام میدهند. معمولا همراه با گارانتی و عنوان هایی چون سئو تضمینی سایت، سئو تضمینی گوگل، رتبه یک گوگل در زمان محدود، سئو سریع و ...

با توجه به وجود اینگونه اشخاص و وب سایت ها در بستر اینترنت، همیشه متخصصین سئو با این سوالات رو به رو می شوند که آیا شما هم سئو تضمینی سایت را انجام میدهید؟

تمامی این موارد به دلیل شفاف نبودن اطلاعاتی که شرکت های طراحی سایت و اشخاص برای بهینه سازی به کارفرما ها ارائه میکنند می باشد.

در تمامی شرکت های طراحی وب سایت در دنیا هیچگونهتضمینی برای سئو به مشتریان خود نمی دهند و در تبلیغات و پلن های خود نیز همانند داخل ایران به این موارد اشاره نمی کنند.

سئو تضمینی به مشتری باعث می شود که ذهنیت مشتری تغییر کند و باعث بروز مشکلاتی در راه اندازی شود.سئو تضمینی مفهمم اصلی خود را از دست داده است و به روال طبیعی خود پیش نمی رود.

در بیشتر طراحی وب سایت ها و تبلیغات با جمله سئو 20 روزه و یا سئو تضمینی 30 روزه برخورد خواهیم کرد.ولی در حقیقت سئو سایت نیاز به زمان مضخص و تعریف شده برای موتور های جستجو دارد و در زمان غیر طبیعی امکان پذیر نمی باشد.

به توجه به توضیحات خود سایت گوگل و مستندان آن، هیچ سایتی نمیتواند رتبه 1 گوگل خود را تضمین کند. همیشه از افرادی که به شما پیشنهاد رتبه گوگل در زمان محدود میدهند را را دوری کنید.

صفحات جستجو در گوگل یکتا نیست و بر اساس لوکیشن و محل جستجوی شما تغییر خواهد کرد.علاوه بر این اگر شما با اکانت جیمیل خود وارد شده باشید و جستجو کنید، نتیجه برای شما تغییر خواهد کرد.

نتیجه اینکه زمانی میتوان برای سئو تضمینی گوگل اقدام کرد که شما زمان بندی، عمر سایت، نوع محتوا، تعداد محتوا، آمار بازدید سایت، کلمات کلیدی، آنالیز رقای سایت و بسیاری موارد دیگر را حتما در نظر داشته باشید .

             

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ