وب سایت چیست؟

وب سایت چیست؟

در تمامی مراحل طراحی سایت و طراحی پورتال شما با تعداد زیادی فایل رو به رو خواهید بود.شما نیاز دارید که فایل اصلی که برای نمایش صفحه اولیه یک سایت می باشد را با پسوند هایی چون default.aspx، index.htmlو .. به سرور معرفی کنید.

وب سایت چیست      

هنگامی که شما در مرورگر یک ادرس اینترنتی مانند newwebdesign.org را تایپ میکنید و کلید اینتر را فشار مدهید تا سایت مورد نظر برای شما اجرا شود، مرورگر شما به سراغ سرور میزبانی وب سایت شما میرود و به دنبال فایل اصلی برای باز شدن وب ساتی میگردد. در صورتی که فایل مورد نظر در سایت شما پیدا نشود قطعا سایت باز نخواهد شد.

فایل default.aspx شامل ترکیبی از تمام فایل ها و کد های نوشته شده در وب سایت شما می باشد که چیدمان نمایش آنها را در این فایل مشخص کرده اید. قطعا در سایت خود تصاویر و متن هایی را به هم لینک داده اید تا وب سایت شما دارای چندی صفحه باشد.

وب سایت چیست      

مجموعه صفحات، محتوا، عکس ها و کدهایی را که نوشته اید یک وب سایت را می سازد که در محیط اینترنت میتواند در دسترس مخاطبین شما قرار داده شود. مراحل انجام یک وب سایت میتواند به شرح زیر انجام شود.

انواع وب سایت ها شامل سایت های استاتیک، سایتهای داینامیک، پرتال ها، فروشگاه های اینترنتی و ...

برچسبها : وب سایت چیست؟

وب‌سایت یا وب‌گاه، مجموعه‌ای از صفحات وب مرتبط با یکدیگر است که از طریق اینترنت قابل دسترسی است. این صفحات می‌توانند شامل محتواهای متنی، تصویری، صوتی، ویدیویی و دیگر انواع محتوا باشند. وب‌سایت‌ها می‌توانند برای ارائه اطلاعات، ارتباط با کاربران، فروش محصولات یا خدمات، ارائه محتوای تفریحی و یا هر هدف دیگری ایجاد شوند.
وب‌سایت‌ها معمولاً شامل صفحه اصلی (Home Page) که معمولاً به عنوان نقطه ورود به وب‌سایت استفاده می‌شود و به معرفی کلی و مختصر محتواهای وب‌سایت می‌پردازد، و صفحات فرعی که شامل محتوای اصلی و جزئیات بیشتر در مورد موضوعات مختلف می‌باشند.
وب‌سایت‌ها می‌توانند به صورت استاتیک باشند که محتوا و اطلاعات آن‌ها به طور ثابت است و بدون تغییرهای مداوم در ارائه محتوا باقی می‌ماند، و یا به صورت پویا که محتوا و اطلاعات آن‌ها می‌توانند با توجه به فعالیت کاربران یا اطلاعات جدید به‌روزرسانی شوند.
همچنین، وب‌سایت‌ها می‌توانند بر اساس موضوعات مختلفی ایجاد شوند، از جمله وب‌سایت‌های شخصی، وب‌سایت‌های شرکتی، وب‌سایت‌های خبری، وب‌سایت‌های فروشگاهی، وب‌سایت‌های آموزشی و ... .

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ