فروشگاه ساز ناپ کامرس بهترین فروشگاه ساز اینترنتی

فروشگاه ساز ناپ کامرس بهترین فروشگاه ساز اینترنتی

ناپ کامرس یک پکیج متن باز برای راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی به زبان سی شارپ می باشد.


پکیج ناپ کامرس کاملا فارسی سازی شده و دارای امکاناتی مانند:
قالب های متنوع ریسپانسیو و یا واکنش گرا
سیستم چند فروشگاهی
سیستم چند فروشندگی
سیستم همکاری در فروش
امکانات مختلف بازاریابی
بسته فارسی ساز NopCommerce
پشتیبانی از چندین زبان  و به خصوص فارسی و انگلیسی
تقویم و تاریخ فارسی  شمسی و میلادی
قابلیت ایجاد انواع نظر سنجی
منو ساز
قابلیت ایجاد وبلاگ

و بسیاری امکانات دیگر می باشد.
یکی از بهترین امکانات مجموعه نیووب در نصب و راه اندازی  فروشگاه ساز ناپ کامرس، طراحی قالب 
گرافیکی اختصاصی برای کارفرما خواهد بود که بر اساس نیاز، تمامی بخش ها طراحی و اجرا خواهد شد.
ناپ کامرس یک سیستم مدیریت فروشگاه آنلاین است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای بسازید. با استفاده از ناپ کامرس، می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید، پرداخت های آنلاین را انجام دهید و مدیریت کامل فروشگاه خود را داشته باشید.
ناپ کامرس دارای قابلیت های متنوعی است که شامل طراحی قالب های زیبا و حرفه ای، مدیریت محصولات و موجودی، پشتیبانی از سیستم پرداخت آنلاین، مدیریت سفارشات و پیگیری مرسولات، افزودن تخفیف ها و کدهای تخفیف، گزارشگیری و آمارهای فروش و بسیاری از ویژگی های دیگر می باشد.
با استفاده از ناپ کامرس، شما می توانید به راحتی یک فروشگاه آنلاین حرفه ای راه اندازی کنید و بازاریابی و فروش محصولات خود را آغاز کنید.
به طور کلی، ناپ کامرس دارای ویژگی های بسیاری است که به شما کمک می کند یک فروشگاه آنلاین حرفه ای راه اندازی کنید. بعضی از ویژگی های بیشتر که ممکن است نیاز داشته باشید عبارتند از:
1. سیستم مدیریت محتوا: با استفاده از ناپ کامرس، می توانید به راحتی محتوای فروشگاه خود را مدیریت کنید، از جمله اضافه کردن و ویرایش محصولات، توضیحات، تصاویر و قیمت ها.
2. قابلیت های پیشرفته جستجو: اگر فروشگاه شما دارای تعداد زیادی محصول است، ناپ کامرس به شما امکان می دهد قابلیت های پیشرفته جستجو را فعال کنید تا مشتریان به راحتی محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.
3. سیستم ارسال و پیگیری سفارشات: ناپ کامرس به شما امکان می دهد سفارشات مشتریان را دریافت کنید، آنها را پردازش کنید و وضعیت ارسال را پیگیری کنید. همچنین، می توانید به مشتریان اعلام کنید که سفارش آنها به چه زمانی تحویل داده خواهد شد.
4. سیستم پرداخت آنلاین: ناپ کامرس به شما امکان می دهد از طریق درگاه های پرداخت مختلف مانند پی پال، بانک ملت و ... پرداخت های آنلاین را دریافت کنید.
5. گزارشگیری و آمارهای فروش: با استفاده از ناپ کامرس، می توانید گزارشات فروش را مشاهده کنید و آمارهایی مانند تعداد سفارشات، فروش روزانه، محصولات پرفروش و ... را بررسی کنید.
6. قالب های زیبا و قابل تنظیم: ناپ کامرس دارای قالب های زیبا و حرفه ای است که می توانید آنها را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید و فروشگاه خود را به شکل دلخواهتان طراحی کنید.
7. افزونه ها و امکانات اضافی: ناپ کامرس امکانات و افزونه های متنوعی دارد که می توانید از آنها برای افزایش قابلیت های فروشگاه خود استفاده کنید، مانند افزونه های ارسال محصولات بین المللی، نمایش نظرات مشتریان، ایجاد برنامه های وفاداری و بسیاری از امکانات دیگر.
این فقط برخی از ویژگی های ناپ کامرس هستند و بسته به نیازهای شما، می توانید از ویژگی های دیگری نیز استفاده کنید.
استفاده آسان از ناپ کارس، طراحی و اجرا شده با آخرین تکنولوژی روز، و کاملا واکنش گرا بودن از امکانات مهم فروشگاه ساز ناپ کامرس می باشد.
تمامی ابزار های ناپ کامرس و افزونه های تخصصی به همراه پلاگین های ناپ کامرس بر اساس نیاز شما قابل اجرا و نصب خواهد بود.
فروشگاه ساز ناپ کامرس یک پلتفرم کاملا رایگان و Open Source می باشد و برای طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین بیشترین کاربرد را خواهد داشت.
این نرم افزار دارای فریم ورک Asp.net MVC و Asp.net Core و به زبان سی شارپ اجرا شده است که از تکنولوژی های مایکروسافت می باشد.
هاست مخصوص ناپ کامرس نیاز به نصب نرم افزار های خاص روی سرور دارد که بر اساس نیاز بسته نصبی شما، اختصاص داده خواهد شد و با بالاترین سرعت و کیفیت، نرم افزار فروشگاه اینترنتی شما بر اساس ناپ کامرس اجرا خواهد شد.
شایان ذکر است که در مجموعه نیووب بر اساس نیاز کارفرما از ناپ کامرس برای طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی استفاده خواهد شد.
 

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ