طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی

طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی

طراحی سایت مخصوص شرکت نخ و صنایع ریسندگی، طراحی سایت کارخانجات صنایع ریسندگی، صنایع بافندگی


طراحی سایت فروش اینترنتی نخ و محصولات ریسندگی به همراه نسخه موبایل و کسب رتبه در گوگل

تبدیل الیاف به نخ، ریسندگی نامیده می‌شود.این موضوع در کارخانه های ریسندگی و تولیدی ها انجام می شود.ریسندگی و تولید نخ در حوزه  صنایع بسیاری از جمله پوشاک کاربرد دارد.
پس طبیعی هست اگر نیاز اساس باشید طراحی سایت صنایع ریسندگی  به بهترین شکل ممکن انجام شود.
معرفی انواع کالا و خدمات برای عرضه به بازار های داخلی و خارجی، برای استفاده در صنایع مختلف نیاز به تبلیغات و حضور در بستر وب دارد.
طراحی سایت ریسندگی و صنعت نساجی برای معرفی انواع دستگاه ها و ماشین آلات مختلف و تولید پارچه و پوشاک و حوزه های دیگر استفاده خواهد شد.
همچنین طراحی سایت دستگاه ها و ماشین آلات صنعت نساجی، برای فروش این دستگاه به شرکت ها و کارخانه های ریسندگی؛ صادرات دستگاه به تمامی کشور ها کاربرد خواهد داشت.
در هر کدام از این زمینه ها که در حال فعالیت هستید، باید بتوانید بهترین خدمات و امکانات را به همراه معرفی و گالری عکس، به مشتریان خود ارائه کنید، مشتری شما باید بتواند با ساده ترین سرچ در گوگل شما را پیدا کند، در سایت شما بتواند با محصولات و خدمات شما اشنا شود، بتواند با شما ارتباط بگیرد.
طراحی وب سایت صنعت نساجی بخشی از این نوع خدمات و اطلاع رسانی ها می باشد که در بخش های مختلف نیاز به معرفی و ارائه خدمات به مخاطب و سایر همکاران شما در این بخش ها، خواهد داشت.
در طراحی سایت صنعت ریسندگی، مراحل تولید محصولات از ریسندگی تا تولید پارچه و همچنین تمامی مراحل تولید محصول را میتوانید به صورت گرافیک زیبا و جذاب در سایت نمایش دهید، نوع ارائه خدمات شما بر اساس نیاز شما و همینطور مخاطب شما، به صورت انیمیشن و جذاب ، اجرا می شود.
اهمیت قالب گرافیک سایت شما بسیار مهم خواهد بود، مخاطب شما باید بتواند با شما ارتباط برقرار کند، باید از طراحی سایت شما خسته نشود و برای دیدن محصولات و خدمات شما در سایت، وقت بگذارد، وقتی این موضوع در سایت شما اجرا شد، مخاطب در سایت شما به نتیجه مطلوب خواهد رسید،پس میتواند با شما راتباط برقرار کند.
در این نوع خدمات طراحی سایت نخ و ریسندگی، شما همیشه با مخاطب مصرف کننده نخ رو به رو نخواهید بود، تمامی بخش ها از تولید دستگاه ها تا تعمیر و نگهداری دستگاه های ریسندگی، تهیه، تولید و پخش مواد اولیه در صنایع ریسندگی، مراکز پخش و بسیاری از شرکت ها و کارخانه های مختلف برای خدمات و محصولات خود، نیاز به استفاده از محصولات و تولیدات شما خواهند داشت.
طراحی سایت ریسندگی پارچه, ریسندگی نخ, صنعت نساجی, کارخانه ریسندگی پارچه بسیار وسیع بوده و برای هر بخش امکانات مورد نظر خاصی بر اساس نیاز کارفرما و همچنین مخاطب طراحی و اجرا خواهد شد.
فروشگاه صنایع ریسندگی و بافندگی یکی دیگر از خدماتی است که میتوان در بخش وب سایت، اجرا و پیاده سازی شود.
ارائه خدمات فروش اینترنتی برای محصولات نخ، پخش عمده محصولات، ثبت سفارش آنلاین و بسیاری از خدمات دیگر که با کسب نماد اعتماد الکترونیک و راه اندازی درگاه پرداخت برای سایت، سامانه های باشگاه مشتریان و بسیاری از امکانات دیگر در سایت اجرا خواهد شد.
تولید کننده گان برتر ماشین ریسندگی، نیاز به ساخت سایت هدفمند و ارائه کالا و دستگاه های تولیدی خود هستند، همه شرکت های ریسندگی نخ نیاز دارند تا سرویس های دوره ای دستگاه های ریسندگی خود را انجام دهند، خیلی از این دستگاه ها وارداتی هستن و نیاز به تامین قطعات و نگهداری های خاص دارند.
طراحی سایت تولید کننده گان ماشین ریسندگی به شما این امکان را میدهد در بستر وب حضور داشته باشید، با سرچ در گوگل در بالاترین رتبه گوگل باشید، با طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی به صورت یک کاتالوگ آنلاین، همیشه در دسترس کاربران خود خواهید بود.
البته قطعا برای بخش های مختلف نیاز به جلسات بررسی و تحلیل وب سایت بر اساس نیاز شما خواهد بود و موارد مطرح شده کلیات پیوست فنی وب سایت برای اجرا می باشد.


 

مراحل انجام پروژه طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی شما در نیووب

بر اساس نوع وب سایت مد نظر شما برای اجرا، بخش های مختلف سایت به ترتیب زیر انجام خواهد شد.

 
خدمات طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی وب‌سایت برای شرکت نخ و صنایع ریسندگی، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش اطلاعات کلی درباره شرکت، محصولات اصلی، و خدمات ارائه شده.
درباره ما (About Us): توضیح درباره تاریخچه شرکت، ماموریت، ارزش‌ها، و تخصص‌ها.
محصولات (Products): دسته‌بندی و نمایش جزئیات محصولات نخ و صنایع ریسندگی تولیدی، همراه با توضیحات فنی و کاربرد هر محصول.
خدمات (Services): نمایش خدمات فنی و مشاوره‌ای ارائه شده توسط شرکت، مانند رنگ آمیزی، پشتیبانی فنی، و ...
نمونه کارها (Portfolio): ارائه نمونه‌هایی از پروژه‌ها و پیشنهادات شرکت برای مشتریان.
صفحه اخبار و رویدادها (News and Events): اطلاعیه‌ها و رویدادهای مرتبط با فعالیت‌های شرکت و صنعت نخ و ریسندگی.
صفحه تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش مدیریت کاربران (User Management): ایجاد حساب کاربری برای کاربران و ارائه امکانات مانند ورود، ثبت نام و مدیریت اطلاعات کاربری.
صفحه امنیت و بهداشت (Safety and Health): اطلاعات در مورد استانداردهای بهداشتی و ایمنی در فرآیند تولید و استفاده از محصولات نخ و ریسندگی.
نمادها و گواهینامه‌ها (Badges and Certifications): نمایش نمادهای اعتمادی مانند گواهی‌های کیفیت و استاندارد ملی و بین‌المللی.
همچنین، اهمیت دادن به طراحی زیبا و مدرن، سازگاری با دستگاه‌های مختلف (responsive design)، و اطمینان از سرعت بارگذاری مناسب از جمله موارد حیاتی در طراحی وب‌سایت برای شرکت‌های نخ و صنایع ریسندگی می‌باشد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ