طراحی سایت صنایع سیم و کابل

طراحی سایت صنایع سیم و کابل

طراحی وب سایت صنایع سیم و کابل سازی برای کارخانجات تولیدی سیم و کابل، فروش اینترنتی سیم و کابل و صادرات انواع تولیدات در حوزه سیم و کابل

تولید کنندگان انواع سیم و کابل در سراسر ایران فعالیت دارند که برای معرفی تولیدات خود و فروش آنها نیاز به طراحی وب سایت اختصاصی خواهند داشت.
اخذ نمایندگی فروش سیم و کابل در سراسر ایران، شرایط صادرات و فروش کالا به کشور های همسایه و همینطور تمامی دنیا میتواند در این نوع سایت ها به صورت طراحی سایت چند زبانه اجرا شود.
طراحی وبسایت سیم و کابل با طراحی جذاب و حرفه ای، پنل مدیریت بسیار ساده و کاربردی و همینطور طراحی سایت کاملا واکنش گرا اجرا خواهد شد.
معرفی محصولات با ریز اطلاعات فنی که برای کاربران مفید باشد، درج گواهینامه ها و استاندارد های اخذ شده در سایت، اطلاعات فنی سیم و کابل های تولید شده و بسیاری امکانات دیگر در این نوع وب سایت ها در نظر گرفته خواهد شد.
اگر دارای کارخانه تولید سیم و کابل هستید و یا تولیدی در هر یک از صنایع وابسته به حوزه خدمات سیم و کابل دارید، حتما با تیم فنی ما در تماس باشید، برای شما پیشنهاد ویژه داریم.

طراحی یک وب‌سایت برای صنایع سیم و کابل می‌تواند به شما کمک کند تا به مشتریان خود اطلاعات دقیقی ارائه دهید و به شکل بهتری بازاریابی کنید. در طراحی یک وب‌سایت برای این صنعت، برخی از نکاتی که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:
نمایش محصولات: نمایش محصولات سیم و کابل با جزئیات کامل، اطلاعات فنی، تصاویر با کیفیت و شرح واضح از مشخصات فنی بسیار مهم است.
صفحه معرفی: صفحه‌ای برای معرفی شرکت، تاریخچه، تخصص‌ها، و قابلیت‌های فنی شما می‌تواند به مشتریان اعتماد بیشتری به شما بدهد.
سیستم جستجو و فیلتر: اگر دارید محصولات متنوعی را عرضه می‌کنید، سیستم جستجو و فیلتر محصولات بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند نوع کابل، مصرف برق، جنس و ... بسیار مفید است.
سیستم سفارش آنلاین: امکان سفارش آنلاین و خرید محصولات به راحتی برای مشتریان ارائه دهید.
صفحه ارتباط با ما: اطلاعات تماس، فرم تماس و آدرس فیزیکی شرکت برای ارتباط سریع با مشتریان بسیار حیاتی است.
طراحی ریسپانسیو: وب‌سایت باید به طور صحیح بر روی تمام دستگاه‌ها از جمله رایانه‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند قابل مشاهده و استفاده باشد.
امنیت: امنیت اطلاعات مشتریان بسیار حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما دارای گواهی SSL و سیاست‌های حفاظت از حریم خصوصی قوی است.
محتوای آموزشی: افزودن محتوای مفید مانند مقالات و ویدئوهای آموزشی درباره مصارف و نحوه استفاده از محصولات شما می‌تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ