طراحی سایت موتور و صنایع موتورسیکلت

طراحی سایت موتور و صنایع موتورسیکلت

طراحی سایت موتورسیکلت میتواند برای پیشرفت فروش شما، ارائه خدمات بهتر به مشتریان و بالابردن کسب و کار شما، کمک فراوانی کند.


در این روزگار با توجه به ترافیک بسیار عجیب در شهر های بزرگ کشور، استفاده از موتور سیکلت برای اکثر مردم، امری طبیعی و عادی شده است.
شما تصور کنید خیلی از مردم برای سرعت بخشیدن به روند کارهای روزانه از موتور سیکلت استفاده میکنند.
خیلی از کسب و کارها اصلا بر اساس استفاده از موتور سیکلت ها ، ایجاد شده است. تمامی شغل هایی که مرتبط با پیک موتوری هستند و بر اساس این نوع استفاده ، ایجاد شده است.
پس ضرورت استفاده از طراحی وب سایت موتور سیکلت برای تمامی تولید کنندگان موتور های شهری و شاید بتوان گفت مسابقه ایی، ضروری می باشد.
شرکت های تولید کننده موتور سیکلت ابتدا باید بتوانند تمامی موتور های تولیدی خود را در وب سایت خود به بهترین شکل ممکن نمایش دهند.
ارائه مشخصات فنی انواع موتور سیکلت ها، عکس های دقیق از انواع امکانات موتور ها، قابلیت مقایشه موتور ها با یکدیگر و بسیاری از امکانات دیگر که در طراحی سایت موتور سیلکت، و سایتهای مرتبط با موتورسیلکت و حتی اتومبیل، استفاده خواهد شد.
صنعت موتورسیکلت سازی بسیار قابل پیشرفت و ارائه خدمات خواهد بود، تمامی بخش های مرتبط به انواع فروش موتور سیکلت ها، ارائه خدمات پس از فروش مانند تهیه و پخش قطعات یدکی موتور سیکلت ها، تولید انواع لوازم یدکی برای موتور سیکلت یا فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موتور سیکلت ها و بسیاری از خدمات دیگر در این حوزه خواهد بود.
قابلیت سفارش آنلاین موتور سیکلت، درخواست نوبت نمایندگی، سفارش قطعات مورد نیاز برای موتور و بسیاری خدمات دیگر در این نوع وب سایت ها قابل برنامه نویسی و اجرا می باشد.
شرکت های بسیاری در حوزه تولید قطعات یدکی موتور سیکلت، فعال هستند. این شرکت ها با تولید انواع لوازم به طور مثال شرکت های تولید کننده باک موتور سیکلت، شرکت های تولید کننده تایر یا لاستیک موتور سیکلت و بسیاری از تولیدی های دیگر، همیشه در حال بازاریابی برای فروش محصولات و تولیدات خود در حوزه انواع موتور های شهری و غیر شهری هستند.
تمامی تولید کنندگان این صنایع موتور سازی ، باید برای معرفی تولیدات خود، ارتباط با شرکت های تولید کننده موتور سیکلت و رسیدن به عقد قرارداد همکاری و یا حتی پخش کلی محصولات در بازار موتور سیکلت برای خود اقدام کنند.
یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به اهداف ذکر شده، طراحی وب سایت موتور سیکلت و صنایع وابسته به موتور سیکلت ها می باشد، طراحی وب سایت سازگار با نسخه موبایل و تبلت، قابلیت فروش اینترنتی انواع لوازم یدکی، قابلیت ثبت سفارش برای محصولات به صورت تک و عمده، قابلیت اخذ نمایندگی برای فروش موتور سیکلت و یا فروش تمامی قطعات یدکی و بسیاری امکانات دیگر که همه آنها بستگی به سیاست های مجموعه شما برای اجرا خواهد داشت.
طراحی سایت فروشگاه موتور سیکلت با توجه به این بازار بسیار وسیع و نیازهای شدید مشتریان شما، قطعا یکی از بهترین و ارزان ترین روش ها برای گسترش کسب و کار شما، خواهد بود.
طراحی سایت لوازم یدکی موتور سیکلت با کمترین هزینه میتواند برای هر کسب و کاری در این حوزه مفید باشد، شما در نظر بگیرید برای گسترش  مغازه خود، برای اضافه کردن به قضای خود چقدر باید هزینه در نظر بگیرید، اما با یک سرمایه گذاری مطمئن و سود آور در حوزه موتور سیکلت و صنایه وابسته به آن، به راحتی میتوانید به تمام بازار های منطقه و شهر خود و حتی برای تمامی استان ها و شهرستان های ایران، به دنبال مشتری و ارائه خدمات و فروش کالای خود باشید.
برای گسترش کسب و کار خود، میتوانید در هر لحظه  با نیووب در تماس باشید.
 

مراحل انجام پروژه طراحی سایت موتور و صنایع موتورسیکلت شما در نیووب

بر اساس نوع وب سایت مد نظر شما برای اجرا، بخش های مختلف سایت به ترتیب زیر انجام خواهد شد.

خدمات طراحی سایت موتور و صنایع موتورسیکلت نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت موتور و صنایع موتورسیکلت بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت موتور و صنایع موتورسیکلت شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی یک وب‌سایت برای صنایع موتور و موتورسیکلت، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش محصولات اصلی شما، آخرین اخبار و تازه‌ها، و اطلاعات درباره شرکت یا برند شما.
درباره ما (About Us): توضیحات درباره تاریخچه شرکت، متدها و فلسفه کاری، ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات شما، و تاریخچه موفقیت‌های شما در صنعت.
محصولات (Products): دسته‌بندی و نمایش محصولات مختلف موتورسیکلت و لوازم جانبی مرتبط، همراه با تصاویر، جزئیات فنی، و قیمت.
خدمات (Services): نمایش خدمات ارائه شده توسط شرکت شما، از جمله خدمات تعمیر و نگهداری، قطعات یدکی، و آموزش.
بلاگ یا اخبار (Blog/News): ارائه مقالات، نکات، و اخبار مرتبط با صنعت موتورسیکلت، رویدادها، و تازه‌های شرکت شما.
صفحه تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش مدیریت کاربران (User Management): ایجاد حساب کاربری برای کاربران و ارائه امکانات مانند ورود، ثبت نام و مدیریت اطلاعات کاربری.
نمایشگاه (Gallery): نمایش تصاویر و ویدیوهایی از محصولات، پروژه‌ها، و رویدادهای گذشته.
فروش آنلاین (Online Store): امکان مشاهده و خرید محصولات به صورت آنلاین.
صفحه معرفی تیم (Team Page): معرفی اعضای تیم شما، تجربه و تخصص‌های آن‌ها در صنعت.
نظرات و بازخورد مشتریان (Customer Reviews): نمایش نظرات و تجربیات مشتریان پیشین در مورد محصولات و خدمات شما.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ