طراحی سایت مبل و ساخت سایت فروشگاه مبلمان اداری

طراحی سایت مبل و ساخت سایت فروشگاه مبلمان اداری

بخش های مبلمان اداری، مبل راحتی و ناهارخوری، انواع مبلمان ها در طراحی وب سایت مبلمان مشخص شده و هدفمند اجرا خواهد شد.


مبل یا مبلمان از ترکیب چند قطعه از پیش ساخته شده و ساخت سفارشی برای مشتری و معمولا از جنس چوب، در حال حاضر گاها از مواد پیش ساخته و فلز ساخته و اجرا می شود.
برای طراحی سایت مبلمان منزل معمولا از چند بخش به نام های : مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان استیل و مبلمان اداری استفاده میشود که هر کدام بنا بر نیاز کاربر، دارای شکل و امکانات مختلفی خواهد بود.
مبلمان در سبک های مختلفی در ایران و خارج ایران تولید می شود:
مبل چسترفیلد (Chesterfield)، مبل قطعه ای (Sectional)، مدل چِیس (Chaise)، مبل کبریل (Cabriole)، مبل تکیه‌گاه شتری (CamelBack)، مبل تختی (Day bed)، مبل لاوسون (Lawson)، مبل تاکسیدو (Tuxedo)، مبل میان سده (Mid Centry)، مبل دسته دار دو نفری (Settee)، مبل دسته غلطکی انگلیسی (English arm roll)، مبل بریج واتر (bridgewater )، مبل تختخواب شو (Folding sofa bed)، مبل لاوسیت (loveseat) و ...
بر اساس نیاز کاربر برای خرید انواع مبلمان، نیاز دارد تا بهترین برند و تولیدات مبل آن مجموعه را پیدا و با محصولات آنها آشنا شود.
در طراحی سایت مبلمان منزل سعی می شود با ترکیب رنگ زیبا و جذاب، عکاسی صنعتی خوب از انواع مبلمان بتوانیم به بهترین شکل محصولات را برای کاربر نمایش دهیم.
در این روزگار مراجعه حضوری برای همه کاربران به گالری های مبلمان مقدور نیست، ترافیک سنگین شهر ها، شلوغی وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، دوری راه و بسیاری موارد دیگر باعث می شود که مردم برای خرید مبلمان خود، حتما به فضای مجازی مراجعه کنند و با جستجو در گوگل و سایت ها، سعی  در پیدا کردن بهترین طراحی برای مبل منزل خود باشند.
برای پیشرفت کسب و کار خود در حوزه تولید و پخش مبلمان منزل و اداری، نیاز به طراحی سایت واکنش گرا برای مشاهده دقیق و تمیز در نسخه موبایل و تبلت ضروری خواهد بود.
در طراحی اختصاصی سایت مبلمان سعی می شود با توجه به ترکیب رنگ انواع مبلمان، بهترین نمایش برای محصولات در سایت ایجاد شود تا کاربر خریدار بتواند بهترین انتخاب را برای خرید اینترنتی مبلمان منزل خود از سایت شما، داشته باشد.
یکی دیگر از امکانات طراحی سایت فروش اینترنتی مبل و تعمیرات مبلمان، بخش راه اندازی تعمیرات مبل برای ارائه خدمات به کاربرانی که نیاز دارند مبلمان منزل و یا مبلمان اداره خود را تعمیر و نو سازی کنند.
گالری عکس محصولات و نمونه کار ها یکی دیگر از امکانات موجود در طراحی سایت مبلمان خواهد بود. کاربر شما باید با بهترین کیفیت و به راحتی بتواند تمامی تولیدات شما را مشاهده کند.در این نوع کسب و کار دیگر نمیتوان توقع داشت که حتما خریدار را تا گالری مبل خود ببریم و حتما به صورت حضوری نمونه تولیدات مبل را به او نمایش دهیم.
کاربر حتما قبل از خرید تحقیق و جستجو میکند تا بتواند بهترین خرید خود مبلمان را داشته باشد.
با توجه به هزینه های سنگین خرید مبل جدید، خیلی از کاربران نیاز دارند تا با نو سازی و تعمیرات انواع مبل خود، به هزینه کمتری بتوانند از آنها استفاده بیشتری کنند.
در طراحی سایت ها معمولا بخش تعمیرات مبل بر اساس شرایط کارفرما و همچنین نوع امکانات مد نظر برای ارائه به مخاطب، برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.
طراحی سایت فروشگاه مبل و محصولات دکوراسیون داخل را میتوان وابسته به همدیگر در نظر گرفت. خرید مبل و چیدمان داخل مبل ارتباط مستقیم با طراحی دکوراسیون داخلی منزل خواهد داشت، پس شما تولید کننده میتوانید بر اساس نیاز مشتری خود از او ثبت سفارش کنید و بتوانید بهترین خدمات را به مشتری خود ارائه دهید.
شما با ساخت سایت فروشگاه مبلمان اداری یکی دیگر از نیاز های تمامی اداره ها و شرکت ها برای خرید انواع مبلمان ادرای، برطرف خواهید کرد. تقریبا همه شرکت ها ، موسسه ها و سازمان ها برای دکوراسیون داخلی خود، برای سالن های کنفرانس، برای دفاتر مدیریت و تمامی بخش های داخل مجموعه، نیاز به خرید مبلمان اداری خواهند داشت.
در طراحی سایت خدمات مبل شما میتوانید برای بخش هایی چون: فروش آنلاین پارچه مبلی و مبل، خدمات رفو مبل و شستشوی مبل،  تعویض رویه مبل، رنگ و نجاری دوخت انواع کوسن، تشک و پیراهن و بسیاری خدمات دیگر را در سایت خود ارائه کنید.
طراحی سایت برای مبلمان و صنایع چوبی، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مبل و صنایع چوبی، طراحی سایت فروشگاه انلاین مبل و صندلی، طراحی سایت مبل فروشی و خیلی از کلمات کلیدی دیگر ، اما در همه این موارد ذکر شده باید خدمات شما نیاز سنجی شود و بر اساس نیاز برنامه نویسی و اجرا شود. حتما داشتن یک فروشگاه اینترنتی عالی برای شما ضروری خواهد بود، اما باید در نظر بگیرید چه امکاناتی را در فروشگاه خود اجرا کنید و از آن مهمتر امکانات را چطور برنامه نویسی و اجرا کنید که برای کاربر شما قابل استفاده باشد.
البته بدهی است که تمامی امکانات ذکر شده در بالا بر اساس نیاز شما تولید کننده گرامی قابل تغییر و اجرا در سایت خواهد بود و به عنوان بخشی از امکانات طراحی وب سایت مبلمان، درج شده است.
برای دریافت مشاوره شروع کسب و کار خود در حوزه خدمات مبلمان منزل و اداری، حتما با نیووب در تماس باشید.
 

مراحل انجام پروژه طراحی سایت مبل و ساخت سایت فروشگاه مبلمان اداری شما در نیووب

بر اساس نوع وب سایت مد نظر شما برای اجرا، بخش های مختلف سایت به ترتیب زیر انجام خواهد شد.

 
خدمات طراحی سایت مبل و ساخت سایت فروشگاه مبلمان اداری نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت مبل و ساخت سایت فروشگاه مبلمان اداری بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت مبل و ساخت سایت فروشگاه مبلمان اداری شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی یک وب‌سایت برای فروش مبل و مبلمان اداری، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش محصولات اصلی شما، آخرین تخفیفات و پیشنهادها، و اطلاعات کلی درباره فروشگاه.
دسته‌بندی محصولات (Product Categories): دسته‌بندی محصولات بر اساس نوع (مبلمان اداری، مبل استیل، مبل چوبی، ...) و ویژگی‌های دیگر مانند ابعاد و جنس مواد.
صفحه جزئیات محصول (Product Detail Page): نمایش جزئیات هر محصول، ابعاد، جنس، قیمت، و دیگر ویژگی‌ها.
صفحه ارتباط با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی فروشگاه.
صفحه درباره ما (About Us): توضیحاتی درباره تاریخچه فروشگاه، تخصص، و ارزش‌های آن.
صفحه اخبار و مقالات (News and Articles): ارائه مقالات و اخبار مرتبط با صنعت مبلمان، روش‌های نگهداری، و آخرین تحولات صنعت.
صفحه سوالات متداول (FAQ): ارائه پاسخ به سوالات متداول مشتریان درباره محصولات، قیمت‌ها، و شرایط خرید.
صفحه خرید (Checkout Page): فرآیند نهایی خرید و واریز پرداخت با امکان انتخاب روش پرداخت.
بخش مدیریت کاربران (User Management): ایجاد حساب کاربری برای کاربران و ارائه امکانات مانند ورود، ثبت نام و مدیریت اطلاعات کاربری.
بخش نظرات مشتریان (Customer Reviews): نمایش نظرات و امتیازات کاربران به محصولات مختلف.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ