طراحی وب سایت دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان

طراحی وب سایت دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان

طراحی سایت دندانپزشکی مخصوص دندانپزشکان، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دهان و دندان و ساخت وبسایت مطب دندانپزشک

یکی از رشته های پزشکی، دندان پزشکی می باشد که با سلامت دهان و دندان، مرتبط خواهد بود.
همه ما دندان پزشکی را فقط برای مراجعه ترمیم دندان های خود به یاد داریم، اما خدمات مرتبط وابسته به بخش دهان و دندان بسیار زیاد خواهد بود.
تمامی دندان پزشکان و همچنین کلینیک های دندانپزشکان که در این حوزه مشغول فعالیت هستند، قطعا برای معرفی خود و ارائه خدمات نیاز به راه اندازی سایت دندانپزشکی خواهند داشت.
هر دکتر دندانپزشک، نیاز به داشتن یک وب سایت ایده آل برای معرفی خود، سوابق پزشکی خود، آدرس و مشخصات مطب دندانپزشکی خود خواهد داشت.
اهمیت طراحی وب سایت دندانپزشکی اشنایی تمامی افراد با مطب و شخص پزشک حاضر در مطب خواهد بود.این موضوع زمانی مهم خواهد بود که همه مردم با پزشکان اشنایی ندارند و در زمان های مختلف برای مراجعه به دندانپزشک، نیاز دارند در اینترنت جستجو کنند، نیاز دارند در محل خود با استفاده از نقشه گوگل نزدیکترین دندانپزشکی به خود را پیدا کنند، درباه آن مطب تحقیق کنند و سپس بر اساس نیاز خود اقدام به مراجعه حضوری کنند.
در طراحی سایت دندانپزشکی سعی می شود خدمات و امکانات مطب به بهترین روش و ساده ترین شکل ممکن پیاده سازی شود، مخاطب شما باید به همه امکانات دسترسی پیدا کند و بتواند درباره مطب و دندانپزشک ، اطلاعات کامل را به دست بیاورد.
یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که هر مطب دندانپزشکی باید داشته باشد، طراحی سایت دندانپزشی بر اساس الگوریتم های گوگل و بهینه سازی شده برای نمایش در تمامی دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت باشد.
طراحی وب سایت تجهیزات دندانپزشکی  و لوازم دندانپزشکی نیز در این حوزه استفاده خواهد شد، در نظر داشته باشید خیلی از شرکت های در حوزه واردات تجهیزات دندانپزشکی  و لوازم دندانپزشکی در حال فعالیت هستند که نیاز دارند خدمات خود را به دندانپزشکان و کلینیک ها معرفی کنند و بتوانند ارتباط فروش کالای خود را داشته باشند.
در ایران نیز با توجه به پیشرفت تکنولوژی خیلی از شرکت های دانش بنیان برای تولید تجهیزات دندانپزشکی  و لوازم دندانپزشکی اقدام کرده اند که با اجرای وب سایت خود به راحتی میتوانند یک کاتالوگ اینترنتی برای معرفی محصولات خود داشته باشند.
در نیووب همیشه تمامی وب سایت ها بر اساس تکنولوژی روز و نمایش صحیح صفحات وب سایت در موبایل و تبلت که اصطلاحا ریسپانسیو و یا واکنش گرا گفته می شود، طراحی و برنامه نویسی خواهد شد.
در طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی سعی می شود تمامی امکانات کلینیک مانند خدمات دندانپزشکی ارتودنسی دندان، دندانپزشکی اطفال، ایمپلنت دندان،کامپوزیت دندان،لمینت دندان,دندانپزشکی با بیهوشی و ... را به مخاطب معرفی و نمایش دهید.
بیمار شما همیشه در سایت های مختلف پزشکی درباره شما تحقیق خواهد کرد، شما میتوانید با طراحی گرافیک کلینیک دندانپزشکی خود، بیمار خود را مشاوره و راهنمایی کنید تا به راحتی بتواند شما را انتخاب و با شما ارتباط بگیرد.
شما با توجه به امکانات مطب دندانپزشکی خود، بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در تهران و یا استان های مورد نظر بیماران خود هستید، باید بتوانید با داشتن وب سایت به روز و با امکانات مرتبط با نیاز کاربران خود، به بهترین روش ممکن بیماران را راهنمایی کنید، مخصوصا برای بیمارانی که برای اولین بار با شما برخورد دارند و هیچ اشنایی با کلینیک دندانپزشکی شما و مخصوصا دندانپزشکان شما ندارند و نیاز دارند درباره این موارد اطالاعات بیشتری داشته باشند.
همه دندانپزشکان  نیاز دارند تا بهترین و سریع ترین راه اطلاع رسانی به بیمار خود را داشته باشند.
در طراحی وب سایت دندانپزشکی کودکان همیشه سعی میشود امکانات خاص در سایت نمایش دهد، البته این موضوع بسیار مهم است که کاربر اصلی وب سایت پدر و مادر ها خواهند بود که برای مشاهده و انتخاب پزشک تصمیم گیری خواهند کرد، اما با توجه به امکانات نیووب برای طراحی سایت دندانپزشکی کودکان برای نمایش امکانات خاص و مورد توجه کودکان، قابلیت طراحی گرافیک خاص مخصوص دندانپزشکی کودکان را خواهید داشت تا بتوانید مخاطب کودک و نوجوان خود را در هنگام مشاده سایت ، با امکانات داخل مطب آشنا کنید و بتوانید امادگی های قبل از مراجعه حضوری برای کودکان را نیز داشته باشید.
یکی از بهترین امکانات و خدمات برای مطب دندانپزشکی، راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی مطب دندانپزشکان خواهد بود، سامانه ای که برای بیمار بسیار کاربردی خواهد بود و هم چنین برای مطب نیز میتواند از مراجعه حضوری و شلوغی های داخل مطب، جلوگیری کند.
سامانه نوبت دهی آنلاین مطب پزشکان دارای امکانات خاص خود می باشد که در صورت نیاز میتوانید اطلاعات مورد نظر را در سایت نیووب به دست آورید و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با همکاران ما در نیووب در تماس باشید.
در نیووب سئو و بهینه سازی وب سایت دندانپزشکی شما در بالاترین سطح پیاده سازی خواهد شد، شما باید بهترین رتبه را در موتور های جستجو داشته باشید، کلمات کلیدی شما بر اساس نیاز شما بهینه سازی خواهد شد  تا بتوانید با بودن در بالاترین رتبه گوگل بر اساس سرچ کاربران بر اساس کلمات و نیازهایشان در بحث دندانپزشکی، دیده شوید و مخاطب بتواند با شما ارتباط داشته باشد.
بیمار شما با دارا بودن پنل اختصاصی خود در سایت مطب دندانپزشک، همیشه با پزشک خود در ارتباط خواهد بود و میتواند با ارسال اطلاعات و دریافت اطلاعات لازم از کلینیک دندانپزشکی خود، همیشه ارتباط را داشته باشد و این موضوع کمک شایانی در کم شدن مراجعات حضوری بیمار به مطب و ارتباط همیشگی و24 ساعته بیمار و پزشک داشته باشد.
طراحی وب سایت کلینیک دندانپزشکی مسیر ثابت و همیشگی بین بیمار و پزشک خواهد بود، اما بر اساس نیاز شما اجرا خواهد شد، به طور مثال قابلیت مکالمه تصویری و یا ارسال پیام های صوتی بین بیمار و پزشک میتواند بسیار مفید و کارآمد باشد.
در نیووب امادگی داریم تاهماهنگی جلسه حضوری برای تحلیل طراحی سایت دندانپزشکی در اصفهان، طراحی سایت دندانپزشکی در کرج، طراحی سایت دندانپزشکی در تهران، طراحی سایت دندانپزشکی در چالوس و رشت و ...را در زمان تماس شما در سریعترین زمان داشته باشیم و در سایر شهر های ایران با هماهنگی برای اعزام کارشناس برای انجام جلسه حضوری و یا ارتباط های تصویری و مجازی داشته باشیم و بتوانیم برای راه اندازی وب سایت شما، قدمی برداریم.
البته حتما میدانید ذکر تمامی نکات در طراحی و اجرای سایت دندانپزشکی در قالبت یک متن مقدور نخواهد بود، اما پیشنهادات جذابی برای اجرای سایت شما خواهیم داشت،هر زمان برای مشاوره با همکاران ما در تماس باشید.


 

مراحل انجام پروژه طراحی وب سایت دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان شما در نیووب

بر اساس نوع وب سایت مد نظر شما برای اجرا، بخش های مختلف سایت به ترتیب زیر انجام خواهد شد.

طراحی وب سایت دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان نیووب

به طور کلی زمان طراحی وب سایت دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی وب سایت دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی یک وب‌سایت برای دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش خدمات دندانپزشکی ارائه شده توسط کلینیک، اطلاعات تماس، و لینک‌های مفید.
درباره ما (About Us): توضیحات درباره تاریخچه کلینیک، تخصص و تجربه دندانپزشکان، ارزش‌ها و فلسفه کاری.
خدمات (Services): نمایش خدمات دندانپزشکی ارائه شده توسط کلینیک، از جمله ایمپلنت، ارتودنسی، پزشکی زیبایی و ...
نمونه کارها یا موارد موفقیت (Portfolio/Success Stories): ارائه نمونه‌هایی از موارد موفق و درمان‌های انجام شده در کلینیک.
صفحه ارتباط با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
صفحه درباره درمان‌ها (Treatments): توضیحاتی درباره مختلف روش‌های درمانی اعم از پریودنتال، ایمپلنت، روش‌های زیبایی و ...
صفحه پرسش‌های متداول (FAQ): ارائه پاسخ به سوالات متداول مشتریان درباره درمان‌ها، هزینه‌ها و شرایط خاص.
صفحه خدمات اضافی (Additional Services): ارائه خدمات اضافی مانند برنامه‌های درمانی و پشتیبانی بعد از درمان.
نمایشگاه (Gallery): نمایش تصاویر قبل و بعد از درمان‌ها، لبخندهای مشتریان و عکس‌های کلینیک.
بخش نظرات مشتریان (Customer Reviews): نمایش نظرات و تجربیات مشتریان پیشین در مورد درمان‌ها و خدمات کلینیک.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ