طراحی وب سایت دارویی و طراحی سایت شرکت های دارویی

طراحی وب سایت دارویی و طراحی سایت شرکت های دارویی

طراحی سایت دارویی برای تمام شرکت های تولید کنند دارو و فعال در حوزه خدمات دارویی، برای پیشرفت کسب و کار بر بستر وب، اجرا و کاربرد خواهد داشت.

شرکت هایی دارویی و یا به عبارتی شرکت های داروسازی در ایران، بیشتر به صورت سنتی در حال فعالیت هستند و نیاز به حضور در اینترنت و ارتباط بیش از گذشته بین کاربران و شرکت های ایرانی و ارتباطات بین المللی، بسیار کاربردی و ضروری خواهد بود.
طراحی سایت شرکت داروسازی به منظور معرفی محصولات دارویی و تولیدی شرکت، برای ارائه و فروش به مصرف کنندگان اجرا خواهد شد، تمامی خدمات و تولیدات دارویی باید به صورت کامل و با محتوای صحیح در سایت نمایش داده شود و مصرف کنندگان به راحتی بتوانند اطلاعات لازم درباره این محصولات تولیدی شما، را به دست بیاورند.
طراحی سایت  شرکت تولیدکننده دارو به منظور معرفی و استفاده در داخل ایران و همچنین با یک طراحی سایت بین المللی برای ورود به بازارهای حوزه خلیج فارس و همچنین صادارت دارو به تمام قاره های دنیا ، خواهد بود.
باید در نظر داشته باشید در این زمان و این کاربری شدید اینترنت، شما باید  حضور فعال داشته باشید، برای ارتباط با کشور ها و شرکت های تمام دنیا، نیاز به داشتن طراحی وب سایت تولید دارو و درج خدمات و محصولات شما در سایت ضروری و یکی از اصول اولیه شکل گیری ارتباط بین شما و مشتری شما می باشد.
نیاز مردم به استفاده از طراحی وب سایت دارویی برای به دست آوردن اطلاعات درباره دارو ها و نحوه استفاده و مصرف آنها، نیاز به مطالعه مقالات علمی و به روز،نیاز به داشتن تعامل با شرکت های تولید کننده دارو در ایران باعث می شود که کاربرد این نوع طراحی سایت، به منظور اطلاع رسانی بین تولید کننده و مصرف کننده بیشتر از گذشته باشد.
طراحی سایت شرکت های تولید کننده دارو باید بر اساس استاندارد های گوگل، کاملا ریسپانسیو و بهینه سازی بسیار بالا برنامه نویسی و اجرا شود.
ضرورت  داشتن رتبه بالا در موتور های جستجو در این زمان خیلی ضروری خواهد بود، اگر کاربر شما نام شرکت، نام دارو  و هر کلمه کلیدی مرتبط به خدمات شما را در اینترنت جستجو کند و شما در این بازار دیجیتال، حضور نداشته باشید، ممکن است تعداد زیادی از مشتریان خود را به راحتی از دست بدهید.
طراحی پورتال شرکت های دارو سازی برای اطلاع رسانی به تمام همکاران، فعالان در حوزه خدمات دارو و دارو سازی، پزشکان فعال در ایران و خارج از ایران بر اساس ماژول های مورد نظر اجرا خواهد شد.
در طراحی وب سایت تولید دارو و شرکت های دارویی این نکته بسیار مهم و ضروری می باشد که اگر شما سایتی فعال و بهینه سازی شده، اجرا نکرده باشید با نداشتن سایت خیلی فرقی ندارد، ساخت سایت دارویی شما حتما باید کاملا بهینه سازی شده باشد و بهترین رتبه را در گوگل داشته باشد، گرفتن رتبه در گوگل به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت اما نوع کد نویسی سایت شما و همچنین تولید محتوای سایت شما، به کسب رتبه در موتور های جستجوگر کمک فراوانی خواهد کرد.
ساخت سایت شرکت های دارویی میتوانید با وب سایت داروخانه ها در تعامل باشد، میتواند قابلیت های بالای برای ارتباط بین شرکت ها و مصرف کنندگان برای انواع فروش و ثبت سفارش دارو داشته باشد.
طراحی سایت تولید کنندگان داروهای انسانی  و همچنین طراحی وب سایت تولیدکنندگان داروهای دامی، باید در نظر داشته باشند که ساخت سایت حرفه ای داروسازی، یکی از مهمترین عوامل شکل گیری ارتباط برای فروش و رونق دادن به کسب و کار در این زمان می باشد.
در طراحی وب سایت شرکت های دارویی سعی می شود با ساخت سایت به چند زبان بین المللی، شرایط و بستر لازم برای حضور در کشور های مورد نظر جهت فروش و صادرات دارو، را فراهم کرد.
طراحی سایت ماشین آلات صنایع دارویی و شیمیایی، دستگاه های تولید دارو و سایر خدمات برای عرضه و فروش انواع دستگاه تولید دارو، خدمات تعمیر و نگهداری دستگاه های داروسازی، سرویس های دوره ای و تهیه لوازم و قطعات یدکی دستگاه های تولید داروسازی، کاربرد خواهد داشت.
طراحی فروشگاه اینترنتی ماشین آلات صنایع دارویی و شیمیایی، برای فروش اینترنتی و ارائه خدمات آنلاین برای تهیه و فروش قطعات و لوازم یدکی دستگاه های تولید دارو، استفاده و اجرا خواهد شد.
طراحی وب سایت موسسه و شرکت های دانش بنیان داروسازی، برای انواع خدمات و اطلاع رسانی ها، استخدام و بسیاری بخش های دیگر کاربرد خواهد داشت.
سئو سایت شرکت داروسازی بر اساس آنالیز کلمات کلیدی و تولیدات آن شرکت، اجرا خواهد شد.طراحی سایت داروسازی با سئو از اصول اولیه طراحی وب در نیووب خواهد بود و تمام وب سایت شما بر اساس الگوریتم های گوگل، بهینه سازی و تحویل خواهد شد.
قطعا همه امکانات و بخش ها را نمیتوان در یک مقاله ثبت کرد و بر اساس نیاز شما باید برنامه نویسی و اجرا شود.برای راه اندازی وب سایت خود در حوزه خدمات دارویی و تولید دارو، لطفا با همکاران ما در تماس باشید.


 

بخشی از سوالات متداول درباره پروژه طراحی وب سایت دارویی و طراحی سایت شرکت های دارویی در نیووب

در نیووب تمامی بخش های طراحی وب سایت دارویی و طراحی سایت شرکت های دارویی شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی وب سایت دارویی و طراحی سایت شرکت های دارویی نیووب

به طور کلی زمان طراحی وب سایت دارویی و طراحی سایت شرکت های دارویی بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی وب سایت دارویی و طراحی سایت شرکت های دارویی شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی وب‌سایت برای شرکت‌های دارویی، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش آخرین محصولات، اخبار، و اطلاعات کلی درباره شرکت دارویی.
درباره ما (About Us): توضیحات درباره تاریخچه، ماموریت، ارزش‌ها، و تعهدات شرکت دارویی.
محصولات (Products): دسته‌بندی محصولات بر اساس دسته‌های مختلف، مانند دسته‌بندی بر اساس نوع بیماری، نوع دارو، و ...
صفحه جزئیات محصول (Product Details Page): نمایش جزئیات هر محصول شامل توضیحات، دستورالعمل مصرف، عوارض جانبی، و ...
صفحه اخبار و رویدادها (News and Events): ارائه اخبار و رویدادهای مرتبط با صنعت دارویی، تحقیقات جدید، و تجدیدنظر در محصولات.
صفحه مقالات علمی (Scientific Articles): ارائه مقالات علمی و تحقیقاتی مرتبط با محصولات و صنعت دارویی.
صفحه استخدام (Careers): اطلاعات درباره فرصت‌های شغلی و کارکنان شرکت دارویی، همراه با فرم ارسال رزومه.
صفحه تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش مدیریت کاربران (User Management): ایجاد حساب کاربری برای کاربران و ارائه امکانات مانند ورود، ثبت نام و مدیریت اطلاعات کاربری.
بخش نظرات مشتریان (Customer Reviews): نمایش نظرات و تجربیات مشتریان در مورد محصولات شرکت.
برای افزایش اعتماد مشتریان و افزایش فروش، اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما از جنبه‌های امنیتی و حریم خصوصی مطلوبی برخوردار باشد. همچنین، اهمیت دادن به طراحی زیبا و کارآمد، سازگاری با دستگاه‌های مختلف (responsive design)، و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) نیز می‌تواند در موفقیت وب‌سایت شما تأثیرگذار باشد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ