طراحی سایت باشگاه بدنسازی gym

طراحی سایت باشگاه بدنسازی gym

طراحی وب سایت سالن بدنسازی، طراحی سایت مربیان باشگاه بدنسازی و ساخت سایت آموزش بدن سازی برای معرفی و آموزش و تمرین های آنلاین بدنسازی

بدن سازی یا Bodybuilding ورزشی است که برای پرورش اندام ، تمرین‌های مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود دارد، خیلی به علم تغذیه وابستگی دارد و در همه شرایط نیاز به داشتن مربی و مشاور، کنار ورزشکار خواهد داشت.
طراحی سایت بدن سازی از سالها پیش بین مربیان و ورزشکاران محبوب بوده  و حتی قبل از دوران کرونا نیز کاربرد داشته است.
به دلیل مشغله کاری افراد و عدم داشتن زمان کافی برای مراجعه به سالن بدن سازی، اکثر افراد سعی میکنند به صورت آنلاین و ارتباط گرفتن با مربی بدن سازی خود، تمرینات را در منزل انجام دهند.
در دوران کرونا و با توجه به تعطیلی باشگاه های بدن سازی، انتقال سریع ویروس کرونا در محیط های ورزشی سر پوشیده، طراحی وب سایت باشگاه بدن سازی بیشتر از گذشته کاربرد پیدا کرد.آموزش آنلاین حرکات ورزشی، تمرین های خاص، ارتباط مستقیم مربی و ورزشکار و بسیاری بخش های دیگر در طراحی سایت باشگاه بدنسازی استفاده خواهد داشت.
در خدمات طراحی وب سایت باشگاه بدن سازی، برای معرفی باشگاه، دستگاه های ورزشی و امکانات باشگاه، شرایط و نحوه عضویت در باشگاه، کارت تخفیف باشگاه مشتریان و این امکانات نیز اجرا خواهد شد.
اصولا طراحی سایت باشگاه ورزشی بدن سازی، مربوط به یک منطقه و شهر نخواهد بود، با توجه به نوع تمرینات و آموزش های ورزش های بدن سازی، به راحتی با یک دمبل و هالتر میتوان خیلی از تمرین های را آموزش داد و ورزشکار در منزل و هر مکان دیگری تمرین ها را انجام دهد.یک مربی بدن سازی میتواند در سایت و اپلیکیشن باشگاه بدن سازی، با شاگردان خود در ارتباط باشد و به صورت مرتب و روزانه، از نحوه تمرین و تغذیه آنها، اطلاع پیدا کند.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن همه ورزش ها، قطعا داشتن یک وب سایت باشگاه بدنسازی در بیشتر شدن مشتری یا ورزشکارانی که به شما مراجعه و ثبت نام خواهند کرد، تاثیر فراوانی دارد.
طراحی برای وب سایت های ورزشی محصوصا وب سایت باشگاه بدن سازی با توجه به امکانات باشگاه، نحوه ثبت نام و عضو گیری در باشگاه و نوع ارتباط مربی و ورزشکار، متفاوت می باشد و بر اساس نیاز باشگاه راه اندازی خواهد شد.
در طراحی وب باشگاه بدن سازی بخش های مختلفی دیگر به جز موارد بالا مورد اجرا خواهد گرفت مانند پزشکیار ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، فعالیت بدنی، آمادگی جسمانی، پزشکی ورزشی، لوازم ورزشی، تغذیه ورزشکار، تمرینات ایزوتونیک، تمرینات کالیستنیک که هر کدام بر اساس نیاز میتواند دارای بخش های مختلف و نوع تعامل خاص با ورزشکار باشد.
با این پیشرفت چشمگیر تکنولوژی شما باید حتما از امکانات و ظرفیت بالای حضور در اینترنت استفاده کنید و با داشتن سایت حرفه ای بدنسازی با سئو بالا، همیشه در جستجو های گوگل در دسترس کاربران خود باشید.
در نیووب سایت طراحی سایت باشگاه بدنسازی شما به صورت کاملا ریسپانسیو برای نمایش در نسخه های موبایل و تبلت، برنامه نویسی خواهد شد، ورزشکاران شما نیاز دارند همیشه در وب سایت شما آنلاین باشند و بتوانند امکانات و تمرین ها را با گوشی موبایل خود بررسی و انجام دهند.
همه خدمات بهینه سازی سایت برای باشگاه بدن سازی در نهایت باعث موفقیت و ارتباط بیشتر شما با ورزشکاران می شود.اگر شما هم دارای یک باشگاه ورزشی هستید، حتما به فکر راه اندازی سایت باشگاه ورزشی خود هستید و از اثرات حضور در اینترنت، با خبر هستید.
امکانات طراحی سایت باشگاه ورزشی برای معرفی خدمات در وب سایت،اپلیکیشن موبایل اندروید برای آموزش آنلاین حرکات ورزشی و بسیاری بخش های دیگر خواهد بود که همه موارد در یک مقاله قابل عنوان نخواهد بود.
برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان، حتما با نیووب در تماس باشید.

بخشی از سوالات متداول درباره پروژه طراحی سایت باشگاه بدنسازی در نیووب

در نیووب تمامی بخش های طراحی سایت باشگاه بدنسازی شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی سایت باشگاه بدنسازی  نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت باشگاه بدنسازی بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 30 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت باشگاه بدنسازی شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی وب‌سایت یک باشگاه بدنسازی (Gym)، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش عکس‌ها و تصاویری از باشگاه، اطلاعات درباره خدمات و امکانات موجود، و جذب مشتریان جدید.
درباره ما (About Us): توضیحات درباره تاریخچه باشگاه، مربیان، و ارزش‌ها.
خدمات (Services): فهرست خدماتی که باشگاه ارائه می‌دهد، از جمله تمرینات، کلاس‌ها، مشاوره تغذیه، و ...
برنامه‌های تمرینی (Workout Programs): ارائه برنامه‌های تمرینی برای مخاطبین باشگاه، شامل برنامه‌های تمرینی برای مبتدیان، میان‌سنین، و حرفه‌ای‌ها.
جدول کلاس‌ها (Class Schedule): نمایش جدول کلاس‌هایی که در باشگاه برگزار می‌شود، همراه با زمان بندی و نام مربیان.
اخبار و رویدادها (News and Events): ارائه اطلاعات درباره رویدادها، مسابقات، و تخفیف‌های ویژه باشگاه.
عضویت (Membership): اطلاعات درباره پلن‌های عضویت، قیمت‌ها، و فرم ثبت نام.
تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش تجربه مشتریان (Testimonials): نمایش نظرات و تجربیات مشتریان پیشین درباره باشگاه و خدمات ارائه شده.
بخش آموزشی (Education): ارائه مقالات و ویدئوهای آموزشی درباره تمرینات، تغذیه، و سلامتی.
همچنین، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) و ایجاد یک طراحی زیبا و کارآمد که سازگار با دستگاه‌های مختلف نیز بسیار مهم است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ