طراحی سایت کشتیرانی و وب سایت شرکت های کشتیرانی

طراحی سایت کشتیرانی و وب سایت شرکت های کشتیرانی

طراحی سایت صنعت کشتیرانی و طراحی وب سایت صنعت کشتی سازی، طراحی پورتال کشتیرانی، طراحی وب سایت برای شرکت های کشتیرانی در نیووب


طراحی سایت کشتیرانی شامل بخش های مختلفی می باشد که بر اساس نیاز هر کدام میتوان ساخت سایت را بر اساس امکانات مختلف، در تظر گرفت.
میتوان گفت بخشی از طراحی سایت کشتیرانی مربوط به خدمات طراحی وب سایت برای شرکت های دریانوردی و مشغول در حوزه خدمات ترابری و جا به جایی بار و همچنین مسافر، مشغول فعالیت هستند.
خدمات حمل و نقل دریایی با روش های مختلف و با نوع کشتیرانی های مختلف، در حال انجام می باشد و برای معرفی انواع خدمات؛ نیاز به طراحی سایت شرکت کشتیرانی در این حوزه، خواهد بود.طراحی سایت شرکت های حمل و نقل دریایی، بر اساس نوع حدمات، نوع ظرفیت حمل بار و یا مسافر، بر اساس مبدا و مقصد های مورد نظر برای جا به جایی کالا و مسافر و بسیاری موارد دیگر، در نظر گرفته می شود.باربری دریایی در حال حاضر بسیار بین شرکت ها و بازرگانان مورد توجه بوده و درخواست برای دریافت خدمات در این زمینه میتواند در طراحی وب سایت شرکت حمل و نقل دریایی و باربری شما، به بیشتر شدن مشتریان شما کمک شایانی کند.
طراحی سایت کشتیرانی به دلیل هزینه حمل و نقل بسیار پایین به نسبت حمل و نقل هوایی، کاربرد فراوانی بین شرکت ها و افراد دارد و میتوان برای ایجاد بازار بهتر و رونق کسب و کار، از این نوع طراحی سایت برای ارتباط با مشتری های جدید، بهره گرفت.
با توجه به داشتن صنایع کشتیرانی در آبهای خلیج فارس و دریای عمان، قابلیت کشتیرانی در رودخانه کارون و اروند و همچنین صنایع کشتیرانی دریای خزر، اهمیت طراحی وب سایت کشتیرانی و صنایع وابسته، بیشتر از گذشته احساس می شود و ارائه خدمات طراحی وب سایت دولتی و شرکتی، بر اساس نوع نیاز در حال حاضر از ضروری ترین خدمات اینترنتی این بخش می باشد.
راه اندازی سامانه مزایده و مناقصه برای شرکت های کشتیرانی، برای تمامی بخش های شرکت، سایت اطلاع رسانی، بخش های معرفی خدمات و امکانات از مهمترین بخش های سایت کشتیرانی خواهد بود.
طراحی وب سایت شرکت کشتیرانی با سئو بالا،اجرا می شود تا همیشه بهترین رتبه را در موتور های جستجو گر اینترنتی داشته باشد، همچنین در طراحی سایت کشتیرانی چند زبانه  بودن برای ارتباط و تعامل با شرکت های بین المللی، برنامه نویسی  و رعایت خواهد شد.
طراحی سایت،سئو و بهینه سازی سایت شرکت کشتیرانی به صورت اختصاصی و بر اساس  خدمات صادرات و واردات شرکت میباشد، برای گسترش کسب و کار و همچنین ارتباط با شرکت ها و سازمانها، نیاز به داشتن این نوع سایت بر اساس بهترین بهینه سازی سایت برای گوگل، سرعت لود بسیار بالا و دسترسی و کاربری ساده و روان سایت خواهد بود.سایت کشتیرانی و سایت های حمل و نقل دریایی باید بدون پیچیدگی و بسیار ساده و روان برای کاربر اجرا شود، همه موارد در دسترس باشد.
طراحی پورتال سازمانهای کشتیرانی دولتی، میتواند در جهت اطلاع رسانی های دقیق، امور کارمندان و پرسنل سازمان، یکپارچه شدن تمامی نرم افزارهای شرکت کشتیرانی به صورت یک داشبورد مدیریتی و خدمات دیگری از این نوع، پیاده سازی و اجرا شود.به طور مثال:
مشاوره امور بندری
مشاوره امور دریایی
مشاوره مالیاتی وتامین اجتماعی
مشاوره حقوقی
 بیمه درمان تکمیلی
طرح بیمه کانتینر
طرح بیمه ترانزیت
تهیه و پخش لوازم مورد نیاز صنایع کشتیرانی
استخدام در بخش های مختلف کشتیرانی
تمامی این بخش های و بسیاری امکانات دیگر که میتواند در وب سایت اختصاصی شرکت، برنامه نویسی و اجرا شود.
در طراحی سایت شرکت کشتیرانی و یا طراحی وب سایت حمل و نقل دریایی، همیشه هدف بیشتر شدن مشتری نیست، شما با ساخت وب سایت حرفه ای در زمینه کشتیرانی و باربری دریایی، بسیاری از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه میدهید، کم شدن مشتریان حضوری شما، سرعت بخشیدن در ارائه خدمات به مشتری و همچنین بالا بودن کیفیت ارائه خدمات در طراحی وب سایت شما، میتوان حجم بسیاری از کارهای شما را کم کند.
همیشه بیان همه بخش ها و امکانات یک سایت در قالب یک مقاله امکان نخواهد داشت و باید بر اساس نیاز سازمان و یا شرکت شما، برنامه نویسی و اجرا شود.برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات در این زمینه، حتما با تیم نیووب در تماس باشید.

برای طراحی وب‌سایت برای شرکت‌های کشتیرانی، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش اطلاعات کلی درباره شرکت، جزئیاتی از فعالیت‌های کشتیرانی، اخبار و رویدادها، و اطلاعات تماس.
درباره ما (About Us): توضیحاتی درباره تاریخچه شرکت، ارزش‌ها، و اهداف.
خدمات (Services): نمایش خدمات ارائه شده توسط شرکت کشتیرانی، از جمله حمل و نقل بارها، خدمات پشتیبانی، و خدمات دیگر.
نمونه کارها (Portfolio): نمایش پروژه‌ها و سفرهایی که شرکت در آنها شرکت کرده است، همراه با توضیحات و تصاویر.
اخبار و رویدادها (News and Events): ارائه اخبار، رویدادها، و تحولات مرتبط با صنعت کشتیرانی.
مشتریان و همکاران (Clients and Partners): نمایش لیستی از مشتریان و همکاران شرکت، و لینک به صفحات مرتبط.
صفحه تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش بارگیری و تخلیه (Loading and Unloading): اطلاعات و خدمات مرتبط با فرآیند بارگیری و تخلیه کالاها از کشتی‌ها.
پیگیری بار (Cargo Tracking): امکان پیگیری بار برای مشتریان، تا بتوانند وضعیت کالاهای خود را در طول مسیر حمل و نقل مشاهده کنند.
صفحه کاریابی (Careers): ارائه فرصت‌های شغلی در شرکت کشتیرانی، همراه با فرم استخدام و اطلاعات مربوط به فرآیند استخدام.
برای طراحی وب‌سایت شرکت کشتیرانی، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، ارائه اطلاعات به صورت واضح و قابل فهم، و ایجاد یک طراحی کارآمد و جذاب برای کاربران نیز بسیار مهم است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ