راه اندازی سامانه مزایده و مناقصه و  ساخت پایگاه مناقصات و مزایده ها

راه اندازی سامانه مزایده و مناقصه و ساخت پایگاه مناقصات و مزایده ها

راه اندازی سامانه انتشار آگهی مناقصه و مزایده معاملات برای سازمانها و ارگان ها و همچنین تمامی شرکت های خود را به نیووب بسپارید.

از قدیم یکی از ضروری ترین نیاز های همه ما، خرید ارزان و با کیفیت و یا فروش کالا و خدمات خود به ساده ترین و بهترین قیمت بوده و همچنان نیز خواهد بود. 
در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی، طراحی و اجرای یک سامانه مناقصه و مزایده، نقریبا برای هر شرکت خصوصی، یکی از ضروری ترین بخش های طراحی وب سایت می باشد.
تفاوت مناقصه و مزایده چیست؟
اگر شما کار و یا پروژه ای را به شخص و یا شرکتی با کمترین هزینه قیمتی و زمان، واگذار کنید، به این موضوع مناقصه گفته می شود.
مثلا شرکتی برای اجرای پروژه ساختمان خود با چندین شرکت  جلسه انجام خواهد داد تا در نهایت شرکتی که با کمترین هزینه و در کمترین زمان میتواند ساختمان را بسازد، را انتخاب کنید.
به این کار مناقصه گفته می شود که معمولا دارای سه بخش مناقصه محدود یا کوچک، مناقصه متوسط و مناقصه متوسط می باشد.
اما مزایده یعنی شما اموال خود مثلا زمین، دستگاه صنعتی، آپارتمان و یا هر چیزی را به بالاترین قیمتی که توسط اشخاص و شرکت ها اعلام می شود، واگذار کنید که معمولا دارای دو بخش مزایده حضوری یا حراج و مزایده کتبی می باشد.
در حقیقت فرق مناقصه و مزایده در قیمت خواهد بود که در مناقصه کمترین قیمت و در مزایده بالاترین قیمت، می باشد.
تقریبا همه شرکت های صنعتی نیاز دارند تا به طور مثال دستگاه، تعمیرات، لوازم یدکی و بسیاری از بخش های دیگر مجموعه خود را به صورت یک حراجی، برای خرید داشته باشند و یا خودشان برای خرید، اقدام کنند. البته که ثت همه موارد و امکانات در یک مقاله امکان نخواهد داشت و شاید خیلی زا بخش های نیاز باشد بر اساس شرایط و امکانات محموعه شما، تغییر و برنامه نویسی شود.
پس حتما باید یک سامانه مناقصه و مزایده کامل و جامع داشته باشید که بر اساس درخواست های ثبت شده توسط کاربران، به راحتی بتوانید بهترین شرکت را برای اجرای خدمات خود، انتخاب کنید.
سامانه ای کامل برای بخش های مناقصه ، مزایده ، استعلام ، فراخوان و بسیاری امکانات دیگر که بر اساس شرایط در سایت شما و یا به صورت کاملا مجزا اجرا شود و بر اساس نوع نیاز شما، در دسترس عموم قرار داده شود.
طراحی پورتال مناقصه و مزایده، بر خلاف تصور حتما برای شرکت ها و سازمان های بزرگ، اجرا نمی شود، شما در هر حوزه و زمینه ای که در حال فعالیت هستید، میتوانید خدمات خود را در وب سایت خود به کاربان نمایش دهید و بهترین تخصص را برای انجام، پیدا کنید.
سامانه مناقصه و مزایده شهرداری ها، بسیار مورد نیاز در ارائه خدمات طراحی پورتال شهرداری خواهد بود، با توجه به نوع ارائه خدمات، حجم وسیع و تعداد کاربران، طراحی وب سایت مزایده ها و مناقصات شهرداری ها، همیشه در اولویت یک طراحی وب سایت، بوده است.
طراحی پایگاه مناقصه و مزایده خودرو، ملک، آپارتمان، کارخانه، مناقصات ابنیه، پتروشیمی، نفت و گاز، و بسیاری از بخش های دیگر خصوصی و دولتی که میتوان از آنها استفاده نمود.
اتوماسیون جامع مناقصات ، مزایدات و استعلامهای دولتی و شرکت های خصوصی  شامل بخش های مختلفی از جمله:
•     سرعت بخشیدن به انجام فرایند های مناقصه و مزایده
•    افزایش دقت در نوع انجام و شرایط مناقصات وقراردادها
•    گزارش گیری های متنوع و دقیق از تمامی بخش های سامانه
•    ثبت کلیه اطلاعات متقاضیان شرکت در مناقصه و مزایده بر اساس نیاز شرکت
•    دسترسی مدیر سامانه برای گزارش گیری و نظارت بر تمامی بخش های نرم افزار
•    قابلیت تعریف دسته بندی و بخش های لازم برای هر گروه مناقصه ها و مزایده ها
•    قابلیت ثبت انواع مناقصه و مزایده توسط مدیر سیستم
•    امکان ثبت تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز برای هر مناقصه و مزایده
•    قابلیت مشاهده تمامی درخواست های ارسال شده در سامانه
•    اتصال به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین اسناد و ضمانت نامه ها و ...
•    قابلیت تایید و یا عدم تایید درخواست ها
•    قابلیت اطلاع رسانی در بخش های مختلف سامانه بر اساس پیامک
•    قابلیت امکان برنده شدن شرکت و شخص در سامانه و ادامه فرایند مناقصه و مزایده در سامانه
•    قابلیت خروجی اکسل از تمام بخش های مورد نیاز نرم افزار مناقصه و مزایده
•    اجرای سامانه مزایده و مناقصه بر اساس اپلیکیشن موبایل اندروید و آی او اس (Android, IOS)
•    قابلیت ثبت فیلد های ضروری  در هنگام ثبت مانند : عنوان، موضوع، مبلغ ضمانت، تاریخ ثبت، تاریخ درخواست، هزینه اسناد، مهلت تحویل پیشنهادات، تاریخ بررسی پیشنهادات، تعداد پیشنهاد ارسالی، تاریخ بازگشایی پاکت، محل دریافت اسناد و تحویل پیشنهاد و بسیاری عنوان های دیگر بر اساس نیاز کارفرما
و بسیاری بخش های دیگر خواهد بود.


 

بخشی از سوالات متداول درباره پروژه راه اندازی سامانه مزایده و مناقصه و ساخت پایگاه مناقصات و مزایده ها در نیووب

در نیووب تمامی بخش های راه اندازی سامانه مزایده و مناقصه و ساخت پایگاه مناقصات و مزایده ها شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی سایت نیووب

به طور کلی زمان لازم بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 20 تا 40 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام راه اندازی نرم افزار شما، برای مدت یک سال کامل از نرم افزار شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های نرم افزار برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای سامانه را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سامانه راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سامانه خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ