طراحی سایت لوله و طراحی وب صنایع پروفیل

طراحی سایت لوله و طراحی وب صنایع پروفیل

طراحی سایت کارخانه لوله سازی، طراحی وب سایت كارخانجات نورد و پروفیل و طراحی سایت صنایع لوله سازی خود را به صورت حرفه ای در نیووب، تحویل بگیرید.

در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی کالا و خدمات، در اینترنت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و تقریبا همه شرکت ها، سازمان ها و اشخاص سعی میکنند خدمات خود را به سمت اینترنتی شدن، پیش ببرند.
طراحی سایت شرکت تولیدی لوله و پروفیل،اولین قدم برای حضور در بازار بزرگ و پیشرفته اینترنت برای معرفی محصولات تولیدی شما در زمینه انواع لوله و انواع پروفیل خواهد بود.
قیمت روز  لوله کلیه کارخانه ها و خرید آنلاین، در حال حاضر مورد نیاز بسیاری از مردم می باشد که قبل از خرید خود بتوانند به بهترین قیمت لوله در بازار دسترسی پیدا کنند و سپس بتوانند برای خرید خود، اقدام کنند.
در حال حاضر طراحی سایت قیمت آنلاین لوله و پروفیل آلومینیوم، با توجه به کاربرد زیادی که بین مردم و سازندگان و مصرف کنندگان دارد، میتواند برای بهبود اوضاع کسب و کار شما، ارتباط بیشتر با خریدار  برای شما مفید باشد . طراحی وب سایت فروشگاهی لوله و پروفیل برای خرید اینترنتی توسط کاربران، میتواند در هر ساعت از شبانه روز انجام شود.
طراحی سایت آهن و صنایع آهنی که قبلا درباره  آن صحبت کردیم، مرتبط با این خدمات لوله و پروفیل می باشد.طراحی سایت قیمت پروفیل برای اطلاع رسانی قیمت لحظه ای انواع پروفیل آلومینیوم به کاربران استفاده می شود.شما باید بتوانید خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنید و از حجم تماس های غیر ضروری که فقط برای ردیافت قیمت انواع لوله و پروفیل به شما می باشد، کم کنید.
با توجه به کاربرد انواع پروفیل در صنایع:
•    انواع تیر آهن و نبشی و ناودانی در صنعت ساختمان سازی
•    انواع ورق با ضخامتهای مختلف در صنایع ماشین سازی و ساختمان
•    پروفیلهای مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به عنوان نرده های فلزی برای در و پنجره منازل، کناره راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارهای کارخانجات و زمینهای محصور شده و نرده پیاده روها و خیابانها
•    پروفیلهای مربع و مستطیل(قوطی) با مقاطع بزرگتر که معروف به ستونی برای استفاده در صنعت و ساختمان سازی
•    پروفیلهای قوطی مربع و مستطیل در صنایع خودروسازی
•    پروفیلهای قوطی مربع در ساختن پایه میز و صندلی
•    پروفیل هایZ برای پوشش سقف سوله ها
•    پروفیلهای نبشی و ناودانی با روش نورد سرد در ساختن چهارچوب درهای بزرگ آهنی و انواع قالب های فلزی بکار رفته در ماشین آلات
حالا شما تصور کنید با چه بازار وسیع و گسترده ای رو به رو خواهید بود و با داشتن یک وب سایت قوی و حرفه ای لوله و پروفیل، با اکثر این صنایع در ارتباط می شوید و میتواند برای فروش بیشتر محصولات خود ، قدمی بردارید.
طراحی پورتال شرکت لوله و پروفیل ، برای اطلاع رسانی از قیمت محصولات و ثبت سفراش برای فروش کالا، بازاریابی اینترنتی محصولات و خدمات، اجرای نرم افزار مناقصه و مزایده، راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان، بخش باشگاه مشتریان و همچنین پرسنل شرکت و بسیاری از خدمات دیگر در پورتال مجموعه راه اندازی می شود.
طراحی پورتال کارخانه لوله و پروفیل باید به صورت بین المللی و خاص طراحی و برنامه نویسی شده باشد و با داشتن امکانات حرفه ای در پورتال، زمینه حضور در کشور های دیگر و صادارت محصول را برای شرکت و کارخانه، فراهم کند.
در طراحی سایت شرکت صنایع کارخانجات لوله و پروفیل، باید جلوتر از رقبا اطلاع رسانی کنید، بهترین قیمت لوله و پروفیل را در سایت خود داشته باشید، با داشتن بهترین طراحی سایت در حوزه خدمات لوله و پروفیل به مشتریان خود احترام بگذارید و آنها را همیشه در کنار خود حفظ کنید.
ساخت سایت لوله و پروفیل حتما باید به صورت کاملا بهینه سازی شده اجرا شود، سایت شما باید در رتبه های بالای گوگل و بالاتر از رقبا نمایش داده شود و با کلیک کاربر و وارد شده به سایت شما، بتوانید به جذب مشتری و ارتباط بیشتر شما، کمک کند.
امیدواریم بتوانیم شما را در راه اندازی هر چه بهتر سایت خود در زمینه صنایه پروفیل و لوله، یاری کنیم.


 

بخشی از سوالات متداول درباره پروژه طراحی سایت لوله و طراحی وب صنایع پروفیل در نیووب

در نیووب تمامی بخش های طراحی سایت لوله و طراحی وب صنایع پروفیل شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی سایت لوله و طراحی وب صنایع پروفیل نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت لوله و طراحی وب صنایع پروفیل بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت لوله و طراحی وب صنایع پروفیل شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی وب‌سایت برای شرکت‌های لوله‌سازی و صنایع پروفیل، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش اطلاعات کلی درباره شرکت، محصولات ارائه شده، و خدمات فنی.
درباره ما (About Us): توضیحاتی درباره تاریخچه و تخصص شرکت، زمینه‌های فعالیت، و استانداردهای کیفیتی.
محصولات (Products): نمایش محصولات تولیدی شامل لوله‌ها و پروفیل‌ها، همراه با توضیحات فنی و مشخصات محصولات.
خدمات (Services): فهرست خدمات فنی ارائه شده، از جمله خدمات برش، خم کاری، و سایر خدمات پس از فروش.
پروژه‌ها (Projects): نمایش پروژه‌ها و کاربردهای مختلف محصولات در صنایع مختلف، همراه با تصاویر و توضیحات.
اخبار و رویدادها (News and Events): اطلاع رسانی درباره اخبار، رویدادها، و تحولات مرتبط با صنعت لوله‌سازی و پروفیل.
مقالات فنی (Technical Articles): ارائه مقالات فنی و آموزشی در زمینه استفاده از محصولات، روش‌های تولید، و تکنولوژی‌های جدید.
نمایندگی‌ها (Dealers): لیست نمایندگی‌ها و مراکز فروش محصولات در مناطق مختلف.
گالری تصاویر (Gallery): نمایش تصاویر از محصولات تولیدی، کاربردها، و پروژه‌های انجام شده.
تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
برای طراحی وب‌سایت شرکت‌های لوله‌سازی و صنایع پروفیل، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، ارائه اطلاعات به صورت دقیق و قابل فهم، و ایجاد یک طراحی کارآمد و جذاب برای کاربران نیز بسیار مهم است. همچنین، ارائه دقیق مشخصات فنی محصولات و رعایت استانداردهای کیفیتی و ایمنی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ