طراحی سایت ساده و ساخت یک وب سایت آسان

طراحی سایت ساده و ساخت یک وب سایت آسان

طراحی وب سایت ساده برای معرفی کسب و کار شما، طراحی و ساخت یک وب سایت آسان به ساده ترین روش برای ارتباط شما و مشتری شما در نیووب

زمانی که شما برای شروع طراحی سایت خود اقدام میکنید، باید در نظر داشته باشید که چطور یک سایت ساده بسازیم؟  حالا باید به این موضوع فکر کنید که منظور شما از طراحی سایت ساده چیست؟
باید ببینید که اگر منظور شما ساخت و اجرای وب سایت توسط خودتان و بدون سابقه قبلی باشد، خب با مواردی رو به رو خواهید شد.
برای طراحی وب سایت ساده میتوانید با کمی جستجو در اینترنت و خواندن مقاله، با مفهوم وردپرس و نصب آن اشنا شوید و بدون داشتن هیچ دانش فنی برنامه نویسی بتوانید خودتان وردپرس را نصب کنید و یک سایت ساده برای خود ایجاد کنید.
البته در نظر داشته باشید که راه اندازی ورد پرس و این نوع وب سایت ها، میتواند دارای پیچیدگی های خاصی هم باشد، اما برای شروع کار و بدون داشتن دانش برنامه نویسی میتوانید برای خود یک سایت ساده ایجاد کنید.
اما اگر منظور شما از ساخت یک وب سایت آسان، یک سایت که به صورت حرفه ای کار کند، دارای دیتابیس امن باشد و بتوانید جلوی هک شدن آن را بگیرید، طراحی گرافیک خاص و حرفه ای داشته باشد و امکانات خوبی را در سایت خود ارائه کنید، قطعا این موارد نیاز به دانش برنامه نویسی و تجربه و تخصص در راه اندازی وب سایت ها خواهد داشت.
قطعا هدف همه ما از طراحی سایت کسب در آمد و پیشرفت کسب و کار می باشد. یعنی همه ما سعی میکنیم با طراحی سایت ساده و یا طراحی سایت حرفه ای برای خود، به مشتریان جدید خود اضافه کنیم و در نتیجه با رونق کسب و کار، بتوانیم به فروش بیشتر در حوزه خدمات خود، اقدام کنیم.
شاید از خودتان بپرسید ساده ترین روش طراحی سایت چیست؟ خب قطعا اگر شما دارای تجربه و تخصص در حوزه برنامه نویسی و طراحی نباشید، نمیتوانید خودتان سایت را طراحی و اجرا کنید. برای انجام اینکار بهترین روش طراحی سایت، تماس با شرکت طراحی سایت و واگذاری پروژه به این شرکت خواهد بود. ساده ترین راه برای طراحی سایت شما، ارتباط با مجموعه ای می باشد که تجربه انجام پروژه های مختلف را داشته باشد و بتواند شما را در این راه ،مشاوره و راهنمایی دهد.در طراحی سایت به ساده ترین روش ممکم هم موارد و استاندارد هایی هست که باید آنها را بشناسید، در نمونه های قبلی به آنها برخورد کرده باشید، بتوانید راه برطرف کردن خطاهای وب سایت را بدانید،پس در نیووب با تجربه سالها ارائه خدمات  طراحی سایت، میتوانید به راحتی و ساده ترین روش ممکن، سایت خود را تحویل بگیرید.
بهترین طراحی سایت ممکن است زیاد مرتبط با طراحی وب سایت ساده و یا طراحی سایت حرفه ای نباشد،بهترین طراحی وب سایت زمان مشخص می شود که نیاز شما را برطرف کند، زمانی مفید خواهد بود که بر اساس نوع خدمات شما بتوانید با مشتری خود ارتباط بگیرید، در موتور های جستجو، سئو خوبی داشته باشید و در نتیجه این موارد، فروش ما در هر زمینه که در فعالیت هستید، بیشتر شود.
همیشه باید در نظر داشته باشید طراحی وب سایت آسان با نرم افزار های سایت ساز رایگان، ممکن است برای شما مفید نباشد.
این موضوع را در نظر بگیرید که در شروع کار شما با کمترین هزینه یک وب سایت ساده ایجاد خواهید کرد.
به مرور زمان در سایت خود ورود اطلاعات انجام میدهید و روی سایت خود تبلیغات میکنید.
ممکن است سایت شما کم کم در گوگل ثبت شود و رتبه خوبی به دست بیاورید.اما باید در نظر داشته باشید به رونق کسب و کار و بزرگ شدم فعالیت شما در وب سایت، ممکن است طراحی سایت ساده و رایگان شما با نرم افزار های آماده دیگر جواب ارائه خدمات شما را ندهد و مجبور باشید سایت خود را عوض کنید.خب در اینصورت اگر سایت قبلی شما قابل به روز رسانی وبرنامه نویسی های جدید نباشید،کاری از دست شما بر نمی اید و در نتیجه زحمات چندین ساله شما در ورود اطلاعات و نگهداری سایت، یک شبه و به راحتی از بین می رود و شما باید تمام فرایند طراحی سایت خود را از ابتدا انجام دهید.
پس قبل از شروع طراحی سایت ساده و آسان خود، به آینده خدمات خود فکر کنید و سپس برای شروع اقدام کنید.
در هر بخشی که نیاز به مشاوره داشتید میتوانید با تیم نیووب در تماس باشید.

برای طراحی یک وب‌سایت ساده و آسان، می‌توانید به مراحل زیر توجه کنید:
تعیین هدف: ابتدا باید هدف و مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. آیا می‌خواهید اطلاعات را ارائه دهید؟ فروش محصولات یا خدمات؟ یا فقط یک صفحه نمایشی دارید؟
انتخاب پلتفرم: برای یک وب‌سایت ساده می‌توانید از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مثل WordPress، Wix، یا Squarespace استفاده کنید. این پلتفرم‌ها به شما اجازه می‌دهند که بدون نیاز به دانش فنی عمیق، وب‌سایت خود را ایجاد کنید.
طراحی رابط کاربری (UI): طراحی یک رابط کاربری ساده و آسان برای کاربران امری حیاتی است. از طرح‌ها و الگوهای ساده و قابل فهم استفاده کنید و مطمئن شوید که کاربران به راحتی می‌توانند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.
محتوا: محتوای وب‌سایت باید ساده و مختصر باشد. استفاده از متن های ساده و روان و تصاویر مرتبط می‌تواند کمک کننده باشد.
بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO): اگر می‌خواهید که وب‌سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بالا بیاید، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. مطمئن شوید که عنوان‌ها، توضیحات، و کلمات کلیدی مناسب استفاده شده باشند.
تست و عیب یابی: پس از طراحی وب‌سایت، حتماً آن را تست کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی کار می‌کند و بدون مشکل است.
آموزش و پشتیبانی: اگر وب‌سایت شما برای فروش یا ارائه خدمات است، مطمئن شوید که راهنمایی و پشتیبانی مناسب برای کاربران فراهم شده باشد.
با انجام این مراحل، می‌توانید یک وب‌سایت ساده و آسان راه‌اندازی کنید که به نیازهای شما و مخاطبانتان پاسخ می‌دهد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ