طراحی وب سایت کودک و طراحی سایت برای کودکان

طراحی وب سایت کودک و طراحی سایت برای کودکان

طراحی وب سایت برای کودکان، طراحی سایت کودکان با توجه نیاز جامعه برای اطلاع رسانی و داشتن خدمات اینترنتی برای کودکان

همه ما از پیشرفت روز افزون  تکنولوژی و نیاز به استفاده از اینترنت و خدمات اینترنتی آگاه هستیم.کودکان ما در این سالها بیشتر با فضای مجازی اشنا شده اند و به روش های مختلفی چون موبایل، تبلت ها و استفاده از رایانه ها، با سایت ها و فضای مجازی در حال کار و بازی هستند.
از همین رو اهمیت طراحی سایت کودک بیش از گذشته احساس می شود و نیاز به راه اندازی سایت های کودکان را خواهیم داشت.
قطعا همه ما از نامناسب بودن فضای اینترنت و محتوای آن برای کودکان مطلع هستیم، بسیاری از سایت های ایرانی و خارجی، حاوی مطالب مناسب برای گروه سنی کودکان نیستند.
پس میتوانیم با طراحی سایت مخصوص کودکان، برای آموزش های اینترنتی و ارائه محتوای لازم در این گروه سنی، کمکی کرده باشیم.
با طراحی وب سایت کودکان میتوان با تولید محتوای مناسب، تحت نظارت خانواده، در فضایی امن و شاد، بسیاری از آموزش های لازم و همچنین بازی و سرگرمی را برای رده های سنی مختلف ایجاد کرد.
در حقیقت استفاده از یک وب سایت کودکانه برای هر کودکی به تنهایی قابل استفاده نخواهد بود. در این نوع طراحی با بکار گیری مقالات مرتبط و آموزش برای والدین، شرایط و بستر لازم برای مدیریت و نظارت خانواده بر کودکان و نحوه استفاده آنها از فضای اینترنت فراهم می شود.
آموزش دیدن پدر و مادر و ایجاد بستر مناسب برای ارائه انواع بازی و سرگرمی آنلاین برای رده های سنی کودکان، آموزش های درسی بسیاری موارد دیگری که برای خردسالان نیاز می باشد و در طراحی سایت کودکان میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
از ویژگی های طراحی سایت کودکان، طراحی گرافیک سایت مناسب  و بر اساس شرایط و روحیه کودکان می باشد. نوع رنگ بندی و استفاده از ساختار مناسب در جذب  کودک بسیار موثر می باشد.
استفاده از شکل ها و نماد هایی که برای کودکان مناسب باشد.در طراحی وب سایت کودکان باید در نظر بگیرید که هر متن قابل خواندن و درک برای کودکان نیست، پس باید به بهترین روش ممکن در طراحی سایت کودکان، مفهموم و منظور را به کودکان برسانیم.
ساخت سایت کودک برای والدین، برای خرید اینترنتی لوازم و نیاز های کودکان کاربرد دارد، طراحی فروشگاه اینترنتی کودکان برای ارائه تمام لوازم مورد نظر در رده های سنی مختلف کاربرد دارد و میتواند شرایط خرید اینترنتی لوازم کودکان برای والدین فراهم کرد.بهترین طراحی فروشگاه اینترنتی کودکان باید دارای رابط کاربری مناسب والدین باشد، در فروشگان آنلاین کودکان شما با پدر و مادر در ارتباط هستید و باید بتوانید به بهترین کل ممکن، کالاهای خود را معرفی و نمایش دهید.ممکن است در طراحی فروشگاه اینترنتی کودکان بخش های مختلفی مانند فروش اینترنتی اسباب بازی، فروش اینترنتی لباس و پوشاک بچه گانه، سی دی های آموزشی و بسیاری بخش های دیگر را درنظر بگیرید.
در طراحی سایت کودک معمولا بهش های مختلفی مانند: کتابخانه کودکان، مقالات بیماری های کودکان و اطلاع رسانی ها درباره واکسن ها و سایر موارد پزشکی کودکان، فایل های صوتی کودکانه، بخش های سرگرمی و نقاشی و بسیاری بخش های دیگر در نظر گرفته می شود.


 

برای طراحی وب‌سایتی که برای کودکان مخصوص باشد، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
طراحی دوستانه و جذاب: استفاده از رنگ‌های روشن و زنده، طرح‌ها و تصاویر جذاب و دوستانه می‌تواند برای کودکان جذاب باشد. از شخصیت‌های کارتونی و حیوانات محبوب استفاده کنید.
ساده و قابل فهم برای کودکان: محتوا و طراحی وب‌سایت باید بسیار ساده و قابل فهم برای کودکان باشد. استفاده از زبان ساده و کلماتی که کودکان می‌فهمند، مهم است.
بخش‌های تفریحی و آموزشی: وب‌سایت می‌تواند شامل بخش‌هایی مانند بازی‌ها، آموزش‌ها، داستان‌ها، و آهنگ‌های کودکانه باشد. این بخش‌ها برای تفریح و یادگیری کودکان بسیار مفیدند.
امنیت و حفاظت از کودکان: مطمئن شوید که هرگونه محتوای نامناسب یا غیرمناسب برای کودکان از وب‌سایت حذف شده و امنیت کودکان در اینترنت تضمین شود.
قابلیت نمایش در تلفن همراه: اکثر کودکان از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند، بنابراین وب‌سایت باید به طور کامل در دستگاه‌های تلفن همراه نیز قابل مشاهده باشد.
پشتیبانی و آموزش برای والدین: اطلاعاتی را در وب‌سایت قرار دهید که والدین بتوانند از آنها برای حفظ امنیت و کنترل بر روی فعالیت‌های کودکان خود در اینترنت استفاده کنند.
برگزاری رویدادها و فعالیت‌های مخصوص کودکان: برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و تفریحی برای کودکان می‌تواند جذابیت وب‌سایت را بیشتر کند.
با رعایت این نکات و توجه به نیازها و علایق کودکان، می‌توانید یک وب‌سایت مناسب و محتوایی برای کودکان طراحی کنید.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ