طراحی وب

طراحی وب

طراحی وب چیست

به طراحی و ساخت صفحات وب، طراحی وب گفته می شود.مخترع وب سایت شخصی به نام تیم برنرز لی بود که در سال 1991 میلادی، اولین صفحات وب را راه اندازی کرد.

در ابتدا تمامی سایت های با کد های ساده html برنامه نویسی می شد. خب این نوع کد نویسی بسیار ساده بود و فقط برای درج مطالب، لینک ها و پاراگراف ها در برنامه نویسی استفاده می شد.

کم کم علم برنامه نویسی پیشرفت کرد و زبان های دیگری نیز به اچ تی ام ال اضافه شد و برای ایجاد تغییرات در آن مورد استفاده قرار گرفت. مانن زبان برنامه نویسی css.

در فرایند ساخت وب سایت نیاز شد تا بعضی وب سایت ها دارای دیتابیس باشد.و زبان های برنامه نویسی سمت سرور مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP به سرعت پیشرفت کردنند.

ساختار وب سایت ها با توجه به نیاز استفاده در موبایل و تبلت ها به سذعت دچار تغییر و پیشرفت شد، از این رو تمامی سایت ها به صورت ریسپانسیو و یا واکنش گرا طراحی و اجرا شد.

در زمانی گرافیک وب سایت ها با استفاده از تکنولوژی فلش استفاده میشد. البته بودنند وب سایت هایی که به صورت کامل با فلش اجرا می شدند. اما کم کم این تکنولوژی تغییر پیدا کرد و جای خود را به زبان های دیگر برنامه نویسی داد.

برچسبها : طراحی وب چیست

طراحی وب یک فرایند گسترده و پیچیده است که شامل ایجاد و توسعه وب‌سایت‌ها، برنامه‌های وب، و سایر اجزای مرتبط با آن است. در طراحی وب، مراحل زیر معمولاً دخیل هستند:
تحلیل نیازمندی‌ها: در این مرحله، نیازمندی‌های مشتری بررسی و تجزیه و تحلیل می‌شوند. این شامل تعیین اهداف و تجربه کاربری مورد نیاز می‌باشد.
طراحی وب سایت: در این مرحله، طرح کلی وب‌سایت ایجاد می‌شود. این شامل طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) است.
توسعه: در این مرحله، طرح طراحی شده به زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP و یا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) پیاده‌سازی می‌شود.
تست و عیب‌یابی: پس از توسعه، وب‌سایت تست می‌شود تا مطمئن شوید که همه قسمت‌ها به درستی عمل می‌کنند و هیچ خطایی وجود ندارد.
اطلاعات پایگاه داده: اگر وب‌سایت اطلاعاتی مدیریت می‌کند، یک پایگاه داده برای ذخیره این اطلاعات ایجاد می‌شود و به وب‌سایت متصل می‌شود.
نگهداری و به‌روزرسانی: پس از راه‌اندازی وب‌سایت، نیاز است که به‌روزرسانی‌ها و تغییرات مورد نیاز اعمال شوند و مشکلات و ایرادات برطرف شوند.
در هر یک از این مراحل، توجه به جزئیات و رعایت استانداردهای بهینه‌سازی وب و تجربه کاربری مهم است تا وب‌سایتی ارائه شود که بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند و با استانداردهای موتورهای جستجو سازگار باشد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ