طراحی سایت زعفران و ساخت فروشگاه صادرات زعفران

طراحی سایت زعفران و ساخت فروشگاه صادرات زعفران

ساخت سایت صادرات زعفران، فروش اینترنتی زعفران و طراحی وب سایت معرفی و فروش زعفران


ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد.زعفران تقریبا در تمام خانه های ایرانی مصرف دارد.درست که قیمت این محصول در این سالها بسیار زیاد شده، اما همیشه درخواست خرید برای زعفران بسیار بالا بوده و هست.
با توجه به ایجاد بستر های مناسب برای خرید اینترنتی زعفران در بین خانم ها و خانواده ها، ایجاد یک فروشگاه اینترنتی زعفران برای ارائه این محصول در داخل ایران قطعا کاربرد دارد.
باید توجه داشته باشید طراحی سایت زعفران مخصوص شرکت های تولید کننده زعفران در ایران نخواهد بود، اگر شما دارای یک مغازه و فروشگاه هستید، اگر دارای زمین برای کشت و کاشت زعفران در هر کجای ایران هستید، حتما میدانید درخواست خرید برای پیاز زعفران و همچنین خود زعفران در همه جای ایران خواهد بود و شما میتوانید برای فروش اینترنتی این محصول در تمام ایران، اقدام کنید.
البته یکی از کارهای پر سود قطعا صادرات زعفران به تمام دنیا خواهد بود، با توجه به اینکه این محصول در همه جا خریدار دارد، شما میتوانید با طراحی وب سایت زعفران به صورت زبان های بین المللی مانند انگلیسی و یا طراحی سایت به زبان عربی، برای ورود به بازارهای جهانی و صادرات محصول خود اقدام کنید.
یکی دیگر از انواع طراحی سایت مرتبط با زعفران، قطعا میتوانید طراحی سایت بسته بندی زعفران، طراحی سایت پخش زعفران، طراحی سایت صادرات و یا خدمات وابسته به تولید انواع زعفران در ایران باشد.
توجه داشته باشید یک محصول از قبل کاشت تا زمان رسیدن به مشتری میتواند در هر بخشی برا اساس شرایط و نوع خدمات شما کاربرد داشته باشد.
طراحی وب سایت زعفران با داشتن سئو قوی و بهینه سازی شده بر اساس کلمات کلیدی برای موتور های جستجو، میتواند رتبه خوبی در گوگل برای شما کسب کند، با حضور در صفحات بالای گوگل قطعا در دید خریداران داخل ایران و همچنین جستجو های خارج از ایران برای کلمه زعفران قرار میگیرید و این موضوع به شما برای پیدا کردن مشتریان جدید، کمک خواهد کرد.
در نیووب همیشه سعی کردیم با طراحی وب سایت های خلاقانه و شیک، طراحی رابط کاربری قوی و همچنن بهینه سازی شده برای گوگل و موتور های جستجو گر دیگر اینترنتی، شما را در پیشرفت کسب و کار، یاری کنیم
 

برای طراحی یک وب‌سایت برای زعفران و فروشگاه صادرات زعفران، نکات زیر را در نظر بگیرید:
نمایش محصولات: نمایش انواع زعفران به صورت دسته‌بندی شده به همراه تصاویر، توضیحات، قیمت و اطلاعات مربوط به کیفیت و میزان زعفران.
سیستم سفارش‌دهی آنلاین: فراهم کردن امکان سفارش زعفران به صورت آنلاین از طریق سایت، از جمله افزودن به سبد خرید و پرداخت.
پشتیبانی 24/7: ایجاد یک سیستم پشتیبانی آنلاین یا درخواست بازخورد از مشتریان در هر زمانی که نیاز باشد.
معرفی صادرکنندگان و محل تولید: ارائه اطلاعاتی درباره تولیدکنندگان زعفران، محل تولید و اطلاعات مربوط به کیفیت زعفران.
اطلاعات تماس: ارائه اطلاعات تماس مشخص و آسان برای ارتباط با شرکت صادراتی.
نمونه‌کارها و تست‌های کیفیت: نمایش نمونه‌کارها و تست‌های کیفیت زعفران صادر شده به کشورهای مختلف.
بخش‌های مخصوص بازدیدکنندگان خارجی: ایجاد بخش‌های مخصوص برای بازدیدکنندگان خارجی با استفاده از زبان‌های مختلف و واحد پول متفاوت.
بلاگ و مقالات: انتشار مقالات و بلاگ‌پست‌های مرتبط با زعفران، فواید آن، روش‌های کشت و برداشت و دیگر مطالب مرتبط.
سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو: بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو به منظور افزایش دید پذیری وب‌سایت در نتایج جستجو.
رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX): طراحی رابط کاربری جذاب و کارآمد که تجربه کاربری مثبتی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند.
واکنشگرا بودن (Responsive Design): اطمینان از اینکه وب‌سایت برای دستگاه‌های مختلف مانند کامپیوترها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به درستی نمایش داده می‌شود.
تضمین کیفیت و اصالت محصول: تأییدیه‌ها و استانداردهایی را که محصولات زعفران باید دارا باشند نمایش دهید.
با توجه به اهمیت بازار بین‌المللی در صادرات زعفران، باید به توانایی ارائه اطلاعات به زبان‌های مختلف و پشتیبانی 24/7 توجه ویژه داشته باشید.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ