قیمت طراحی سایت ریسپانسیو

قیمت طراحی سایت ریسپانسیو

قیمت طراحی وب سایت ریسپانسیو، تعرفه طراحی سایت موبایل و هزینه ساخت وب سایت موبایل و تبلت، هزینه طراحی وب سایت واکنش گرا و طراحی سایت پاسخگو

قیمت طراحی سایت ریسپانسیو


شما برای طراحی سایت ریسپانسیو هزینه بیشتری پرداخت نخواهید کرد. این امکان از ضروری ترین امکانات یک وب سایت خواهد بود که در استاندارد های طراحی سایت اجرا خواهد شد.

از کجا بفهمیم یک سایت ریسپانسیو هست یا نه؟


یکی از راه های ساده برای تست این موضوع میتوانید سایت را با موبایل، تبلت و همینطور رایانه خود باز کنید. در هر سیستم باید به صورت خاص و با تغییر شکل دادن به فرمت آن سیستم نمایش داده شود. یکی دیگر از راه های تست سایت را در مرورگر خود باز کنید، سپس از کنار مرورگر سعی کنید آن را کوچک کنید هم زمان با تغییرات باید نحوه نمایش سایت نیز تغییر کند.

آیا سایتی را که ریسپانسیو نیست را می‌توان ریسپانسیو کرد؟


بله میتوان این کار را انجام داد اما نیاز به تغییراتی در برنامه نویسی خواهد بود، نوع برنامه نویسی قبلی سایت و امکانات آن در انجام این مورد تاثیر خواهد داشت.

برای چه صفحاتی از سایت قابلیت ریسپانسیو در نظر گرفته می‌شود؟


تقریبا تمام صفحات سایت باید ریسپانسیو باشد، تمامی صفحاتی که در موبایل و تبلت به کاربران نمایش داده می شود.

ریسپانسیو فقط برای موبایل و تبلت خواهد بود؟


خیر برای تمامی دستگاه های هوشمند، شما در نظر بگیرید در یک کامپیوتر ممکن است رزولوشن صفحه خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد، خب اگر سایت شما ریسپانسیو و یا واکنش گرا نباشید نمایش آن برای کاربر با مشکل رو به رو خواهد شد.

هزینه طراحی سایت به جهت کسب و کارهای کوچک چه میزان است؟


برای پاسخ به این سوال باید امکانات مد نظر شما بررسی شود. نوع وب سایت شما و خدمات مورد نظر برای طراحی و برنامه نویسی مهم خواهد بود.

تعرفه بهینه سازی سایت ریسپانسیو


هزینه بهینه سازی یک سایت ریسپانسیو با سایت های دیگر برابر خواهد بود. مهم خواهد بود که سایت اجرا شده شما در کد ها و کلمات کلیدی بهینه شده باشد تا بتواند رتبه خوبی در گوگل به دست بیاورد.

طراحی گرافیک سایت ریسپانسیو responsive


گرافیک سایت برای تمامی سایت های طراحی شده مشترک خواهد بود، اما بعضی قسمت ها باید به صورتی طراحی گرافیکی داشته باشد که در تمامی دستگاه های هوشمند نمایش درستی داشته باشد. پس نوع طراحی گرافیکی وب سایت رد سایت های ریسپانسیو باید دارای امکاناتی خاص باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو یا اپ موبایل؟


این دو مورد خیلی با هم فرق دارد، اگر اپ موبایل طراحی میکنید حتما باید در مارکت های دانلود اپلیکیشن قرار دهید کاربر حتما آن را دانلود و در تلفن همراه خود نصب کند و بتواند از خدمات آن استفاده کند، اما وب سایت شما همیشه در دسترس خواهد بود وهر کاربری میتواند از آن استفاده کند. البته در نظر داشته باشید امکانات اپلیکیشن با یک وب ساتی ریسپانسیو اصلا قابل مقایسه نخواهد بود.

طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو


هر دو کلمه درست است و معنی آن یکی خواهد بود برای سایت هایی که با سیستم باز شونده آن تغییرات در خود ایجاد میکند و به همان سبک نمایش داده می شود.

قیمت طراحی سایت ریسپانسیو ممکن است بسیار متنوع باشد و از چندین عامل تعیین شود. تعدادی از این عوامل عبارتند از:
اندازه و پیچیدگی وب‌سایت: وب‌سایت‌های بزرگتر و پیچیده‌تر نیاز به زمان و منابع بیشتری دارند و در نتیجه هزینه بیشتری به همراه دارند.
طراحی گرافیکی: اگر نیاز به طراحی گرافیکی حرفه‌ای و یا اختصاصی دارید، این ممکن است هزینه را افزایش دهد.
ویژگی‌ها و امکانات: افزودن ویژگی‌ها و امکانات خاص به وب‌سایت (مثل فرم‌های تماس، نظرسنجی، فروشگاه آنلاین و ...) نیاز به کار توسعه‌دهندگان بیشتری دارد که ممکن است هزینه را افزایش دهد.
نوع شرکت یا توسعه‌دهنده: شرکت‌های طراحی و توسعه بزرگتر ممکن است قیمت‌های بیشتری داشته باشند نسبت به فردی که به صورت مستقل کار می‌کند.
تحویل زمانی: درخواست تحویل سریع‌تر ممکن است هزینه افزایش یابد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ