پاك كردن History در Google

پاك كردن History در Google

اگر با جستجوگرهاي اينترنتي نظير Google و Yahoo كار كرده ايد ، حتما ديده ايد كه كلمات تايپ شده براي جستجو هنگام مراجعه بعدي در History مانده و با زدن يك حرف ليستي از كلمات...

اگر با جستجوگرهاي اينترنتي نظير Google و Yahoo كار كرده ايد ، حتما ديده ايد كه كلمات تايپ شده براي جستجو هنگام مراجعه بعدي در History مانده و با زدن يك حرف ليستي از كلمات قبلي را زير محلي كه مي خواهيد تايپ كنيد مي بينيد. شايد فكر مي كنيد مشكل از سايت Google ايجاد مي شود ، اما اينطور نيست.
بلكه مشكل اصلي به مرورگر اينترنت اكسپلورر شما ربط دارد كه كلمات تايپ شده را در خود ذخيره مي كند. آيا دوست داريد تك تك ، كلمات را پاك كرده و يا يكجا از شر همه آنها خلاص شويد؟ ابتدا سايت گوگل را باز كرده و يك كلمه اي كه قبلا تايپ كرده ايد را تايپ كنيد. اگر اولين حرف آن را هم كه زديد و ليست كلمات ظاهر شد دست نگه داريد. حالا با موس روي يكي از آنها رفته و بدون آن كه كليك كنيد ، روي آن بايستيد. در واقع الان كلمه موردنظر آبي شده و منتظر حركت بعدي شماست. در همين لحظه با دست ديگرتان به سراغ كيبورد رفته و كليد Delete را فشار دهيد مي بينيد كه آن كلمه موردنظر پاك نشد. به همين راحتي مي توانيد يكي يكي واژه ها را با موس برگزيده و با كليد Delete كيبورد آن را محو كنيد. اما حالا اگر بخواهيد همه آن را يكجا پاك كنيد، چه ? نگران اين موضوع نيز نباشيد. راه حل دومي ، پيش روي شما مي گذاريم تا از شر همه آنها يكجا خلاص شويد. ابتدا محيط اينترنت اكسپلورر را باز كرده و به سراغ منوي Tools رفته و InternetOption را برگزينيد. سپس آيكون Content را خواهيد ديد كه با كليك روي آن منوهاي ديگر را مي بينيد كه يكي از آنها زير Personal Information تحت نام Autocomplete است لطفا روي Autocomplete كليك كرده و داخل آن شويد. حالا يك گزينه بنام Clear Autocomplete History هست كه اگر آن را زده و ok كنيد همه هيستوري گوگل يكجا پاك خواهد شد. البته حالت انتخابي هم بالاي آن هست. مثلا تيك داخل Web addresses را برداشته و يا تيك Forms را برداشته تا دفعه بعد اصلا ذخيره نشود. مشكل ديگري كه باقي مي ماند پاك نشدن هيستوري براي كاربراني است كه از Toolbar گوگل استفاده مي كنند. براي محو اين معضل نيز مي توانيد به رجيستري ويندوز رفته و زيرشاخه History را پاك كرده تا چيزي براي ذخيره شدن باقي نماند. براي اين كار در قسمت استارت ويندوز روي منوي RUN رفته و كلمه Regedit را تايپ كرده و ok كنيد. كندوي HKEY CCurrent-UEUSER را كليك كرده تا شاخه Software را بيابيد. داخل آن زيرشاخه Google وجود دارد كه با زدن روي آن زيرشاخه Navclient ديده مي شود. داخل آن نيز زيرشاخه L.I هست و داخل آن نيز زيرشاخه موردنظر يعني History را مي توان ديد. حالا همين زيرشاخه را بايد پاك كرد تا از شر هيستوري گوگل خلاص شد. براي اين كار سمت راست موس را روي History زده و Delete را انتخاب كرده و OK كنيد ، يك بار سيستم را خاموش و روشن كنيد تا تغييرات حاصل شود.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ