بهترین تیم طراحی سایت با استانداردهای گوگل

بهترین تیم طراحی سایت با استانداردهای گوگل

تا به حال به این موضوع برخورد کرده اید که بهترین تیم طراحی وب سایت کدام شرکت و یا مجموعه طراحی وب در ایران می باشد.

رعایت استاندارد های طراحی وب یک امر کاملا ضرور در حوزه خدمات طراحی سایت می باشد که حتما باید توسط برنامه نویس رعایت شود.
خدمات طراحی سایت بر اساس نیاز مشتری برنامه نویسی و اجرا خواهد شد، به طور مثال شما برای سایت خود امکانات خاصی را مد نظر دارید
مثلا
باشگاه مشتریان
روال فروش خاص برای مشتریان
خدمات  شما برای ارائه به مشتری و ...

اما نوع کد های وب سایت ها و ماژول های نصب شده در پورتال شما
قطعا باید بر اساس الگوریتم های گوگل برنامه نویسی و اجرا شود.

ادعا نداریم بهترین شرکت طراحی سایت و یا بهترین تیم برنامه نویسی وب سایت را در اختیار داریم، اما همواره سعی کرده ایم با به روز نگه داشتن اطلاعات فنی خود در بخش برنامه نویسی و ارائه خدمات وب سایت، بتوانیم سایت خوب و بر اساس استاندارد های موتور های جستجو به شما ارائه کنیم.

اجرای فروش اینترنتی محصولات حتما باید بر اساس نیاز شما و همینطور در نظر گرفتن شرایط مشتری برای خرید و دریافت کالا برنامه نویسی شود.
سایت طراحی شده برای شما باید مورد تایید گوگل باشد، باید صفحات آن به سرعت در گوگل ایندکس شود و بر اساس شرایط وب سایت که در اختیار کارفرما می باشد بتواند رتبه خوبی در گوگل به دست بیاورد.
آنالیز مشتریان شما و کسب و کار شما، بررسی سایت های رقبا و تحلیل اطلاعات محصولات و کلمات کلیدی وب سایت شما باید قبل از شروع برنامه نویسی اجرا شود.

 

با توجه به استانداردهای گوگل و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوی آن، تعداد زیادی تیم طراحی و توسعه وب موجود است که به این استانداردها پی می‌برند. انتخاب بهترین تیم طراحی سایت با استانداردهای گوگل بستگی به نیازها، بودجه، و اولویت‌های شما دارد. در ادامه چند تیم معروف در زمینه طراحی سایت با توجه به استانداردهای گوگل آورده شده‌اند:
Toptal:
Toptal یک بازار آنلاین برای توسعه دهندگان و طراحان حرفه‌ای است که با استانداردهای بالایی کار می‌کنند. می‌توانید توسط این پلتفرم با توسعه‌دهندگان و طراحان با تجربه در زمینه تکنولوژی‌های مختلف ارتباط برقرار کنید.

DockYard:
DockYard یک شرکت توسعه و طراحی وب است که به طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) با استانداردهای بالا متمرکز است.

ThoughtBot:
ThoughtBot یک استودیوی طراحی و توسعه وب است که به ایجاد محصولات نرم‌افزاری با تمرکز بر تجربه کاربری و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن معروف است.

Blue Fountain Media:
Blue Fountain Media یک شرکت دیجیتال با تجربه در زمینه طراحی وب، توسعه، و استراتژی دیجیتال است که با مشتریان مختلف از جمله شرکت‌های Fortune 500 همکاری می‌کند.

R/GA:
R/GA یک استودیو طراحی دیجیتال و تبلیغات است که به ارائه خدمات در زمینه‌های تجربه کاربری، توسعه و استراتژی دیجیتال متمرکز است. قبل از انتخاب تیم طراحی سایت، مهم است که نیازها و اهداف خود را به دقت مشخص کرده و با تیم‌های مختلف تماس بگیرید تا قدرت تامین نیازهای شما، تجربه کاری آنها، و قیمت‌های آنها را مقایسه کنید. همچنین، نظرات و بازخوردهای مشتریان پیشین نیز می‌توانند به شما در انتخاب مناسب کمک کنند.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ