طراحی سایت گردشگری و توریستی

طراحی سایت گردشگری و توریستی

یکی از بزرگترین نیاز ها در حال حاضر تفریح و گردش در سراسر جهان هست. صنعت توریست در تمام دنیا بیش از حد درآمد خواهد داشت.

با یک  شمارش خیلی ساده متوجه خواهیم شد که چه تعداد افرادی هستند که قبل از مسافرت، مقصد خود را بررسی میکنند مثلا برای سفر به شما ایران و شهر کلاردشت.
درباره امکانات آن شهر جستجو میکنند و درباره مراکز تفریحی و گردشگری یک شهر تحقیق میکنند.
کمترین نیاز این خواهد بود که شما در شهر نیاز به اقامت خواهید داشت. حتما باید درباره هتل ها، مراکز اقامتی و بومگردی مقصد خود تحقیق کنید.
به راحتی میتوانید با راه اندازی سایت گردشگری به معرفی آثار باستانی یک شهر، مراکز تفریحی، مراکز اقامتی و رستوران ها و ... تمام مکان های یک شهر که مورد نیاز صنعت گردشگری و توریسم می باشد را در اختیار کاربران قرار دهید.
طراحی سایت آژانس مسافرتی برای تمامی ارائه دهندگان خدمات مسافرتی برای فروش بلیط هواپیما، فروش بلیط قطار، فروش بلیط اتوبوس و همنطور خدمات هتل ها و مراکز اقامتی، رزرو هتل و خدمات رستوران و ... میتواند راهکاری برای ارائه خدمات تحت وب در سراسر ایران باشد.
خدماتی مانند طراحی سایت آنلاین هواپیمایی و اپلیکیشن موبایل برای اندروید و همینطور سیستم های آی او اس میتواند کمک شایانی به شما داشته باشد.
معرفی تمامی امکانات بر روی نقشه گوگل، لوکیشن مراکز تفریحی و گردشگری، توضیحات درباره نحوه خدمات و ساعات فعالیت و .. میتواند بازدید کنند فراوانی را برای سایت شما بیاورد.
قیمت طراحی سایت گردشگری به امکانات مورد نظر شما بستگی خواهد داشت. اما همیشه پینهاد بر طراجی سایت اختصاصی شما خواهد بود و قطعا به دنبال طراحی سایت ارزان برای راه اندازی نباشید که باعث بیشتر شدن دردسر و از دست رفتن شانس پیشرفت شما خواهد شد.
در این صفحه اصطلاحات رایج در طراحی سایت را مطالعه کنید. بعضی کلمات برای شما میتواند مفید باشد و بهتر بتوانید برای راه اندازی وب سایت خود  مثلا طراحی سایت با سئو تصمیم گیری کنید.
اما در نهایت طراحی سایت آژانس هواپیمایی - راه اندازی سایت فروش بلیط هواپیما. وب سرویس بلیط - وب سرویس پرواز - وب سرویس هتل - نرم افزار رزرواسیون. Services: راه اندازی سایت گردشگری, نرم افزار رزرواسیون, وب سرویس هتل خارجی داخلی.


راه اندازی این موارد چه برای گردشگر و چه برای خدمات دهنده بسیار مفید خواهد بود.
این امکانات بر اساس ارائه شرکت ها میتواند در سایت اینترنتی  شما پیاده سازی شود.
طراحی سایت گردشگری سلامت  آی پی دی برای تمامی بیمارستان ها و هتل ها میتواند اجرا شود.

 

طراحی یک وب‌سایت گردشگری و توریستی باید به گونه‌ای باشد که اطلاعات جذاب و مفیدی در مورد مقصد‌ها و خدمات گردشگری ارائه دهد. در طراحی سایت گردشگری، اهمیت زیادی به جلب توجه، اطلاعات دقیق، تجربه کاربری (UX) مثبت، و ایجاد اعتماد مخاطبان اختصاص داده می‌شود. در زیر چند نکته کلیدی برای طراحی یک وب‌سایت گردشگری و توریستی آورده شده‌اند: طراحی جذاب و مؤثر: استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و طراحی جذاب برای جلب توجه کاربران. انتخاب رنگ‌ها و فونت‌ها متناسب با موضوع گردشگری و جذبی برای بازدیدکنندگان.
نمایش مقصد‌ها و فعالیت‌ها:
ارائه اطلاعات دقیق و جامع درباره مقصد‌ها، جاذبه‌ها، فعالیت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و خدمات دیگر گردشگری.

نظرات و بازخوردها:
اضافه کردن قسمت نظرات و بازخوردها به وب‌سایت، تا مخاطبان بتوانند نظرات دیگران را بخوانند و اطلاعات بیشتری در مورد تجربیات دیگران در مقصد بدست آورند.

تجربه کاربری بهینه:
ایجاد یک تجربه کاربری (UX) دوستانه با رابط کاربری (UI) ساده و آشنا برای کاربران. اطلاعات باید به راحتی دسترسی پذیر و مرتب باشند.

نقشه‌ها و مسیریابی:
افزودن نقشه‌ها و امکانات مسیریابی برای کمک به کاربران در ناوبری بهتر در مقصد و اطراف.

فرم رزرواسیون:
ایجاد فرم‌های رزرواسیون آنلاین برای هتل‌ها، تورها، و فعالیت‌های گردشگری دیگر.

اطلاعات امنیتی و حریم خصوصی:
فراهم کردن اطلاعات امنیتی و سیاست حریم خصوصی برای اطمینان از امنیت اطلاعات کاربران.

سازگاری با دستگاه‌های مختلف:
اطمینان از سازگاری وب‌سایت با تمام دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، تبلت‌ها، و گوشی‌های هوشمند.

شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک‌گذاری:
افزودن دکمه‌ها و قسمت‌های به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی برای افزایش شناخت و تبلیغات از طریق این شبکه‌ها.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ