طراحی سایت عربی و ساخت وب سایت به زبان عربی

طراحی سایت عربی و ساخت وب سایت به زبان عربی

تجربه بیش از 15 سال فعالیت نیووب باعث شده تا به راحتی طراحی سایت عربی و یا ساخت وب سایت به زبان عربی خود را به ما بسپارید.

حدود 3 درصد جمعیت ایران را عرب زبان ها و یا به عبارتی عرب های ایران، تشکیل داده اند.
 در ایران  در استان خوزستان، استان هرمزگان، استان بوشهر، استان قم، استان فارس، استان ایلام عرب های ایران در حال سکونت و زندگی هستند.
پس اولین اصل برای طراحی سایت به زبان عربی را میتوان استفاده مردم ایران از امکانات سایت در نظر گرفت.
در نظر داشته باشید که بر اساس آمار بیش از 3.000.000 میلیون نفر از مردم ایران عرب ها هستند و البته این نکته را در نظر داشته باشید که این آمار تعداد افراد ساکن ایران و به عبارتی ایرانی ها می باشد.
پس با این تعداد افراد داشتن سایت به زبان عربی بسیار ضروری می باشد، شما با طراحی وب سایت عربی برای یک هدف مشخص میتوانید به تعداد زیادی از مردم جنوب ایران، امکانات خود را ارائه کنید.
اما نکته بعدی برای طراحی وب سایت عربی، گسترش ارتباط تجاری ، فرهنگی و هنری بین ایران و کشور های عرب زبان در سال های گذشته بوده است.
در جهان تعداد 10 کشور آفریقایی و 12 کشور اسیایی، عرب زبان هستند، یعنی 22 کشور در کل جهان به عربی صحبت میکنند، جمعیت کل اعراب جهان بیش از 610 میلیون نفر می باشد.
حالا در  نظر بگیرید  تمامی شرکت های ایرانی و تولید کنندگان و اصناف که در حال واردات و صادرات کالاهای خود هستند، به چه جمعیت و بازار هدفی رو به رو هستند و میتوانند با طراحی سایت عربی، چه بازار هدفی برای خود داشته باشند.
تقریبا تمامی تولیدات کشور ایران در بین اعراب طرفدار دارد و در هر حوزه که مشغول فعالیت باشید، با گسترش وب سایت خود و ترجمه مطالب سایت خود به زبان عربی، میتوانید برای تمامی این کشور ها در دسترس باشید.
طراحی سایت عربی به صورت کاملا ریسپانسیو و اختصاصی توسط شرکت نیووب، به شما کمک میکند به راحتی در دسترس تمام افراد قرار بگیرید، همیشه در بالاترین رتبه گوگل دیده شوید و در هر جای جهان که سایت شما به صورت عربی جستجو شد، در بالاترین رتبه گوگل دیده شوید.
یکی از فعالیت های مهم در زمینه بازاریابی بین المللی، طراحی سایت به زبان عربی خواهد بود، شما باید کالای خود را به تمام جهان صادر کنید، نزدیک بودن ایران به اعراب، تولید کم و نداشتن امکانات در کشور های عربی و بسیاری امکانات دیگر باعث می شود شما برای سایت خود حتما نسخه عربی را در نظر بگیرید و اجرا کنید.
راه اندازی سایت به زبان عربی نیاز به اجرا تخصصی کد ها، بهینه سازی کلمات کلیدی برای سئو سایت ، آنالیز سایت و کلمات برای بهینه شدن رتبه در موتور های جستجو بر اساس سرچ های عربی و بسیاری اصول طراحی سایت در زبان عربی را خواهد داشت.
تولید محتوا به زبان عربی نیز باید بر اساس مردم و نیاز مخاطب شما اجرا شود، شما باید بازار هدف خود را بدانید و بر اساس نیاز او بتوانید بهترین مطالب و خدمات را به او ارائه کنید که با توجه به تجربه چندین ساله نیووب در طراحی و اجرای سایت های عربی، حتما بهترین پیشنهاد و امکانات را برای شما در نظر خواهیم داشت.
ساخت وب سایت عربی فقط ترجمه مطالب شما به زبان عربی و قراردادن در سایت نیست، نوع طراحی، نوع استفاده از فونت ها، گرافیک و نیاز مردم عرب باید مشخص شود و بر اساس همان سایت را طراحی و اجرا کرد. رعایت اصول اصلی طراحی سایت بر اساس گوگل و همچنین سلیقه مردم عرب برای اجرای سایت عربی مهم است، شما باید به کاربر احترام بگذارید و بر اساس نیاز او طراحی کنید تا بتوانید در جذب مشتری، موفق باشید.
ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS برای یک سایت به زبان عربی هم به موارد بالا بستگی خواهد داشت، یعنی باید امکانات شما برای نمایش و همچنین نیاز مخاطب هم در طراحی گرافیک سایت و نوع نمایش محتوا در اپلیکیشن موبایل، در نظر گرفته شود.
صادرات و واردات در سال های گذشته بین ایران و کشور عراق بسیار گسترش داشته است، شما با اجرای سایت خود به زبان عربی باید همیشه در این بازار حضور داشته باشید، بتوانید خود را معرفی کنید و حتما این نکته را در نظر داشته باشید که خیلی از کشور های عرب زبان با جستجو در سایت ها، مخصوصا گوگل به دنبال پیدا کردن اهداف خود در ایران هستند.
به طور مثال تمامی هتل های ایران باید در طراحی سایت هتل خود حتما دارای نسخه عربی سایت باشند. خیلی از مسافران عرب زبان برای  مسافرت به امکان مذهبی ایران؛ به دنبال رزرو هتل در شهر های مهم و مذهبی هستند که برای اقامت خود، جا تهیه کنند.
یکی دیگر از کاربرد های طراحی سایت به زبان عربی در صنعت گردشگری ایران خواهد بود، شما شهرهای توریستی ایران را در نظر بگیرید، اصفهان، شیراز، تبریز و بسیاری از شهرهای دیگر ایران که مسافر پذیر هستند، هم برای گردشگری و هم برای فروش صنایع دستی ایرانی برای تمامی این بازار در نظر گرفته خواهد شد.
این موارد مختصری از امکانات و خدمات طراحی سایت به طبان عربی خواهد بود و قطعا همه موارد در یک مقاله در سایت قابل ذکر نخواهد بود، برای اجرای سایت شما به زبان عربی در کنار شما هستیم، در هر زمان برای دریافت مشاوره با تیم نیووب در تماس باشید.

مراحل انجام پروژه طراحی سایت عربی و ساخت وب سایت به زبان عربی شما در نیووب

بر اساس نوع وب سایت مد نظر شما برای اجرا، بخش های مختلف سایت به ترتیب زیر انجام خواهد شد.

خدمات طراحی سایت عربی نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت عربی و ساخت وب سایت به زبان عربی بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت عربی و ساخت وب سایت به زبان عربی شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که در شرکت طراحی سایت، مترجم برای انجام تمامی مطالب و محتوای سایت شما از فارسی به عربی نخواهد بود، شما باید ترجمه محتوای سایت خود را در دارالترجمه ها انجام دهید و برای استفاده در اختیار طراح سایت خود قرار دهید.

برای شروع کار خیر، نیازی به آماده بودن محتوای عربی سایت شما نیست و میتوان در زمان برنامه نوسی و یا بعد از اتمام در اختیار برنامه نویس قرار دهید، البته که ورود اطلاعات سایت هم در اختیار خودتان هم می باشد.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی یک وب‌سایت به زبان عربی، باید به عوامل زیر توجه کنید:
ترتیب راست به چپ: زبان عربی از راست به چپ است، بنابراین تمام عناصر و محتوای وب‌سایت باید از سمت راست صفحه ظاهر شوند.
طراحی متناسب با زبان: انتخاب یک طراحی که مناسب با زبان عربی است، از جمله استفاده از فونت‌های مناسب و اندازه مناسب متن، و رعایت فاصله‌ها و اندازه‌گیری‌های مناسب.
ترجمه محتوا: ترجمه کامل محتوای وب‌سایت به زبان عربی شامل متن‌های مختلف مانند صفحات، پست‌ها، و توضیحات محصولات.
پشتیبانی از زبان عربی: اطمینان از قابلیت نمایش وب‌سایت به درستی در مرورگرها و دستگاه‌هایی که زبان عربی را پشتیبانی می‌کنند.
پشتیبانی از ویژگی‌های زبان عربی: از جمله پشتیبانی از ارقام عربی، تقویم هجری قمری، و عناصر دیگر مرتبط با زبان عربی.
منوها و منوهای کشویی: برای ارائه منوها و گزینه‌ها به کاربران بهتر است از منوهایی بازشونده که از راست به چپ باز می‌شوند استفاده کنید.
فرمت فایل‌ها و عکس‌ها: مطمئن شوید که تمامی فایل‌های تصویری و فایل‌های دیگر که در وب‌سایت استفاده می‌کنید، نام آن‌ها به درستی و با استفاده از حروف عربی باشد.
آزمایش و تست: پس از طراحی وب‌سایت، آن را به دقت تست کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی قسمت‌ها و اجزای آن به درستی در زبان عربی نمایش داده می‌شوند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ