طراحی سایت شرکت مهندسی و طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی

طراحی سایت شرکت مهندسی و طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی

طراحی وب سایت برای شرکت های مهندسی و طراحی سایت مهندسی خود را با بالاترین کیفیت، سئو بالا و بهترین خدمات میتوانید از نیووب تحویل بگیرید.

به شرکت هایی که امور فنی، مهندسی و مهارتی را انجام میدهند شرکت های فنی و مهندسی گفته می شود.طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی برای تمامی شرکت هایی که در حوزه ارائه خدمات فنی و مهارتی در ایران فعالیت دارند، کاربرد دارد.
اگر شما شرکت و یا تولید کننده قطعه صنعتی، خدماتی، ارائه مشاوره و نظارت در بخش های فنی هستید و در این زمینه ها در حال فعالیت هستید، میتوانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت مهندسی برای کسب و کار خود، استفاده کنید.
در این زمان بیشتر مدیران و مهندسین شرکت های بزرگ در اینترنت حضور فعال دارند، شما باید با طراحی وب سایت مهندسی خود شرایط لازم برای حضور در اینترنت، تعامل با سایر شرکت های مهندسی و همکار و همچنین ایجاد ارتباط نزدیک و دوطرفه با مشتریان خود را برقرار کنید.
تمامی شرکت های مهندسی می بایست با ساخت و ایجاد یک سایت مهندسی قوی و به روز، برای معرفی رزومه کاری خود، نمونه فعالیت ها، ارائه کامل خدمات خود و بسیاری امکانات دیگر در وب سایت خود، همیشه در دسترس کاربران خود قرار بگیرند.
طراحی سایت شرکت مهندسی برای رشد و ارتقا نیاز دارد که حتما به صورت کاملا ریسپانسیو و یا واکنشگرا اجرا شود، کاربر شما در هر لحظه و با هر دستگاهی مانند موبایل و تبلت که سایت شما را باز میکند، باید به صورت کاملا صحیح و با سرعت بالا لود و اجرا شود.
اگر در نمایش سایت شما در موبایل خطایی باشد و کاربر نتواند به اطلاعات شما به راحتی دسترسی پیدا کند، قطعا ارتباط بین شما برقرار نخواهد شد و این موارد ممکن است ضرر فراوانی برای کسب و کار شما داشته باشد.
طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی با داشتن سئو بالا و بهینه سازی قوی توسط تیم نیووب، به راحتی بهترین رتبه را در گوگل کسب خواهد کرد و این رتبه باعث کلیک کاربر و در نتیجه ارتباط بین شما و مصرف کننده خدمات شما خواهد شد.
تقریبا تمام هدف مهندسین و شرکت های مهندسی از طراحی سایت، ارائه نمونه پروژه های انجام شده به بهترین شکل در سایت خواهد بود.سایت شما باید دارای رابط کاربری قوی و کاملا حرفه ای برای نمایش عکس ها و جزئیات پروژه های شما برای کاربر باشد.
طراحی سایت مهندسی شامل بخش ها و رشته های مختلفی مانند: مهندسی پزشکی‏، تحقیق در عملیات‏، مهندسی دانش‏، دانش سامانه‏، رباتیک‏، مهندسی زیست‌بوم‏، مهندسی ژنتیک‏، مهندسی سامانه‌ها‏، مهندسی سطح‏، مهندسی شیشه‏، مهندسی شیمی‏، مهندسی عمران مهندسی فناوری، مهندسی قدرت‏، مهندسی کامپیوتر‏، مهندسی مخابرات‏، معماری‏، مکانیک خودرو‏، مهندسی مواد‏، مهندسی اپتیک و لیزر‏، مهندسی احتراق‏، مهندسی انرژی، مهندسی برق‏، مهندسی دریا‏، مهندسی زیستی‏، مهندسی ساختمان‏، مهندسی سخن‌پراکنی‏، مهندسی ‏، مهندسی صدا‏، مهندسی صنایع‏، مهندسی طراحی‏، مهندسی فرایند‏، مهندسی قابلیت اطمینان‏،  مهندسی محیط زیست‏، مهندسی معدن‏، مهندسی مکاترونیک‏، مهندسی مکانیک‏،  مهندسی مواد منفجره، مهندسی نظامی‏،  مهندسی هزینه‏،  مهندسی هیدرولوژی‏، مهندسی نساجی‏، مهندسی نفت‏، مهندسی هوافضا و بسیاری رسته های دیگر مهندسی و فنی می باشد که ساخت سایت برای مهندسان این رشته ها کاملا کاربردی و ضروری خواهد بود.
رشته های مهندسی طیف وسیع و تعاریف بسیاری زیادی دارند که برای اجرای سایت مهندسی و فنی، بر اساس نیاز آن رشته و خدمات قابل ارائه برای کاربران آنها، برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.
طراحی پورتال شرکت مهندسی میتواند به صورت چند زبانه، طراحی پورتال اطلاع رسانی از خدمات و پروژه ها، اتصال پورتال به تمامی نرم افزار های سازمانی و داخلی یک شرکت مهندسی  با داشبورد مدیریتی  و بسیاری امکانات دیگر اجرا و نصب شود.
قیمت طراحی سایت شرکت مهندسی را میتوان بر اساس نوع امکانات برای اجرا، تحلیل و مشخص کرد، تمامی بخش های یک سایت مهندسی مانند تعداد زبان های وب سایت، نوع تعامل وب سایت با مخاطب و بخش های دیگر میتواند هزینه طراحی سایت مهندسی را تغییر دهد.
طراحی سایت گروه فنی و مهندسی، در هر رشته که در حال فعالیت باشند، بر اساس نوع خدمات، محصولات و امکانات باید طراحی قالب گرافیکی خاص خود را داشته باشد و بر اساس ترکیب رنگ و عکس ها، بتواند بهترین نمایش را برای بازدید کننده سایت فراهم کرد. به طور مثال طراحی سایت شرکت مهندسی پزشکی با طراحی وب سایت شرکت مهندسی عمران، خیلی فرق خواهد داشت.نوع پروژه ها، عکس ها، و بسیاری از امکانات باید در پوسته وب سایت اجرا شود.
طراحی فروشگاه اینترنتی شرکت مهندسی هم در این زمان بسیار کاربرد دارد، شما در هرحوزه ای که فعالیت میکنید، از تولید محصولات و خدمات تا شرکت مهندسی مشاور، نیاز کاربران شما برای خرید اینترنتی کالا و خدمات شما در بستر وب را باید در نظر بگیرید و محصولات خود را به صورت خرید آنلاین محصولات مهندسی، در هر حوزه قرار دهید.


 

بخشی از سوالات متداول درباره پروژه طراحی سایت شرکت مهندسی و طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی در نیووب

در نیووب تمامی بخش های طراحی سایت شرکت مهندسی و طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی سایت شرکت مهندسی و طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت شرکت مهندسی و طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت شرکت مهندسی و طراحی وب سایت شرکت فنی و مهندسی شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی وب‌سایت برای شرکت مهندسی یا شرکت فنی و مهندسی، موارد زیر می‌تواند مفید باشد:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش خلاصه‌ای از خدمات ارائه شده توسط شرکت، پروژه‌های انجام شده، و ارتباط با مشتریان.
درباره ما (About Us): توضیحاتی درباره تاریخچه، ماموریت، و ارزش‌های شرکت.
خدمات (Services): نمایش جزئیات خدمات ارائه شده توسط شرکت، از جمله طراحی، مهندسی، مشاوره، و ...
پروژه‌ها (Projects): نمایش پروژه‌ها و پروفایل کاری شرکت، شامل توضیحات، تصاویر، و اطلاعات فنی.
صفحه اخبار و رویدادها (News and Events): ارائه اخبار و رویدادهای مرتبط با صنعت و فعالیت‌های شرکت.
صفحه تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش مدیریت کاربران (User Management): ایجاد حساب کاربری برای کاربران و ارائه امکانات مانند ورود، ثبت نام و مدیریت اطلاعات کاربری.
بخش نمایشگاه (Gallery): نمایش تصاویر و ویدئوهای مرتبط با پروژه‌ها و فعالیت‌های شرکت.
صفحه مشتریان و شاهدان (Testimonials): نمایش نظرات و توصیه‌های مشتریان و همکاران پیشین درباره شرکت و خدمات آن.
صفحه استخدام (Careers): ارائه اطلاعات درباره فرصت‌های شغلی و امکانات کاری در شرکت.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ