طراحی سایت دبستان و ساخت وب سایت مدرسه ابتدایی

طراحی سایت دبستان و ساخت وب سایت مدرسه ابتدایی

طراحی وب سایت برای مدارس ابتدایی و همچنین طراحی سایت معرفی مدرسه به همراه ارائه خدمات آنلاین به دانش آموزان

راه اندازی سایت مدارس از بخش های ضروری یک مدرسه برای حضور در بستر وب و ارائه خدمات به صورت انلاین به دانش آموزان و والدین خواهد بود. طراحی سایت دبستان  در حال حاضر و با توجه به لزوم آموزش اینترنتی و ارائه خدمات،برای یک دبستان ابتدایی کاملا ضروری می باشد.
شما در نظر داشته باشید برای معرفی بخش های مختلف مدرسه ابتدایی نیاز به ساخت وب سایت دبستان برای نمایش انواع مطالب، گالری عکس برای نمایش و معرفی بخش های دبستان می باشد.
آموزش مجازی در این سال ها بسیار فراگیر شده و تقریبا در همه دنیار در حال انجام می باشد. شما نیاز دارید علاوه بر آموزش های حضوری به دانش آموزان در درسته، بسیاری از بخش ها را به صورت آنلاین و با پنل کاربری هر فرد، با والدین آنها در میان گذاشته و بخش هایی از دوره های آموزشی خود را به صورت آنلاین در سایت انجام و یا اطلاع رسانی کنید.
طراحی سایت مدرسه مخصوص انواع مدارس و دبستان دخترانه و پسرانه، با ویژگی های خاص اجرا می شود و بخش هایی از آن نیز بر اساس نوع نیاز دبستان، قابل برنامه نویسی و اجرا خواهد بود.
طراحی سایت مدرسه برای دبستان، دبیرستان، هنرستان، تیزهوشان و غیر انتفاعی با امکان ثبت نام آنلاین، نمایش بخش های مختلف در وب سایت برای والدین و یا پرسنل مدرسه، پروفایل دانش آموزان و همچنین پروفایل معلمان برای ارتباط بیشتر و سریعتر با دانش آموز و والدین و بسیاری بخش های دیگر طراحی و برنامه نویسی خواهد شد.
البته طراحی سایت هنرستان فنی و حرفه ای با طراحی سایت دبستان ، خیلی اختلاف خواهد داشت، اما در بخش های فنی قسمت های مشترکی را دارند که در برنامه نویسی وب سایت مدرسه استفاده می شود.
با پیشرفت و علم و تغییرات در سیستم آموزش و همچنین نوع آموزش هایی که به صورت مجازی و غیر حضوری در حال انجام می باشد، در طراحی سایت مدرسه از بخش های مختلفی برای ارتباط بیشتر با معلمان، استفاده خواهد شد.
نوع طراحی گرافیک وب سایت مدرسه و دبستان در کارکرد دانش آموزان با سایت اثر خواهد داشت و ساده بودن کاربری وب سایت کمک فراوانی به انجام سریعتر فعالیت ها در سایت، خواهد داشت.
البته بخش مهمی از خدمات طراحی سایت مدرسه، معرفی خدمات مرکز برای اطلاع رسانی ها، ارتباط و تعامل با والدین و حذف مراجعات غیر ضروری به مدرسه خواهد بود.
قطعا این بخش های کمی از بخش های فنی سایت دبستان خواهد بود و بسیاری از بخش ها بر اساس نیاز مدیر دبستان و همچنین نوع آموزش های مرکز ایجاد و برنامه نویسی خواهد شد.

برای طراحی سایت یک دبستان یا مدرسه ابتدایی، نیاز است که به نکات زیر توجه کنید:
صفحه اصلی پویا: ایجاد یک صفحه اصلی پویا با اخبار و رویدادهای آخرین، اطلاعیه‌های مهم، تقویم مدرسه و لینک‌های مفید برای والدین، دانش‌آموزان و معلمان.
اطلاعات مدرسه: ارائه اطلاعات جامع درباره مدرسه، از جمله تاریخچه، ماموریت، اهداف، هیئت مدیره، معلمان و کارکنان.
تقویم و رویدادها: ارائه یک تقویم مدرسه با تعیین روزهای تعطیلات، جلسات و رویدادهای آتی.
اخبار و رویدادها: ایجاد بخشی برای اطلاعیه‌ها و اخبار مدرسه، اعلامیه‌های اضطراری و تغییرات آخرین.
اطلاعات تماس: اطلاعات تماس مدرسه از جمله آدرس، تلفن و ایمیل.
صفحه‌های مخصوص والدین و دانش‌آموزان: ایجاد بخش‌هایی که اخبار و اطلاعیه‌ها را به صورت مخصوص برای والدین و دانش‌آموزان نشان دهد.
گالری تصاویر و ویدیو: نمایش تصاویر و ویدیوهای مربوط به فعالیت‌ها و رویدادهای مدرسه.
صفحه‌های معرفی کلاس‌ها: ایجاد صفحه‌های مخصوص برای هر کلاس با اطلاعات مربوط به معلم، برنامه کلاسی و اخبار کلاسی.
امکانات آنلاین: ایجاد امکاناتی مانند ثبت‌نام آنلاین، پرداخت شهریه آنلاین، ارسال پیام‌های مدرسه به والدین و دانش‌آموزان.
سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو: بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو به منظور افزایش دید پذیری وب‌سایت.
رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX): طراحی رابط کاربری کارآمد و جذاب که تجربه کاربری مثبتی را برای والدین، دانش‌آموزان و معلمان ایجاد کند.
واکنشگرا بودن (Responsive Design): اطمینان از اینکه وب‌سایت برای دستگاه‌های مختلف مانند کامپیوترها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به درستی نمایش داده می‌شود.
طراحی یک سایت مدرسه ابتدایی نیازمند انعطاف و توجه به نیازهای والدین، دانش‌آموزان و معلمان است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ