طراحی سایت گیاهان دارویی و طراحی سایت عطاری

طراحی سایت گیاهان دارویی و طراحی سایت عطاری

برای پیشرفت کسب و کار خود، حتما طراحی سایت عطاری، طراحی سایت فروش گیاهان دارویی را در دستور کارهای خود قرار دهید.


طب سنتی در سالهای قبل بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است، به دلیل صنعتی شدن مواد خوراکی؛ استفاده از افزودنی های و مواد نگهدارنده برای تمام مواد غذایی، سبب شده تا تمامی مردم برای به دست آوردن سلامت خود به سمت استفاده از گیاهان دارویی و طب سنتی، بروند.
با توجه به مصرف انواع دارو ها، مطلع شدن مردم از نحوه استفاده گیاهان دارویی و همچنین پیشنهادات اطرافیان برای استفاده از دارو ها، میتوان گفت تمامی مردم با خواص خیلی از گیاهان دارویی آشنایی پیدا کرده اند.
در این روز ها با توجه به شیوع کرونا، ترافیک شدید خیابان ها ؛ مشغله کاری بسیار و بیشمار موارد دیگر، میتوان گفت اکثر مردم به خرید اینترنتی گیاهان دارویی روی آورده اند و شما به راحتی میتوانید با طراحی سایت عطاری یا طراحی سایت گیاهان دارویی، علاوه بر معرفی انواع گیاهان، با فروش اینترنتی انواع دارو ها ، به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه کنید و علاوه بر آن به مشتران جدید خود که به دنبال خرید اینترنتی انواع دارو های گیاهی هستند، اضافه کنید.
در کشور  ما ایران در حدود 8000 هزار گونه گیاهی موجود است که در حدود 2300 گونه از آنها جزء گیاهان معطر و دارویی هستند که با توجه به آمار ها حدود 450 گونه ها در بیشتر عطاری های ایران موجود و برای فروش دیده خواهد شد.
خیلی از مشتریان شما بر اساس نیاز ، دارویی مورد نظر خود را در اینترنت جستجو میکنند، حالا برخی ها آشنایی دارند و به دنبال خرید اینترنتی گیاهان دارویی خود هستن و خیلی ها به دنبال تحقیق و گرفتن مشاوره، برای خرید و ارسال کالای خود هستند.
در طراحی سایت عطاری تمرکز بر روی ارائه اطلاعات مناسب درباره انواع گیاهان دارویی، توضیحات و معرفی طب سنتی و دلایل استفاده از آنها برای درکان و پیشگیری ها، فروش انواع گیاهان دارویی بر اساس فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی در بستر اینترنت خواهد بود.
طراحی سایت عطاری و گیاهان دارویی تقریبا مورد نیاز تمامی مردم خواهد بود، شما باید بر اساس مخاطب خود بهترین امکانات را در سایت قرار دهید، توضیحات با کیفیت که مشتری شما بتواند محصول مورد نظر شما را در سایت بشناسد و بتواند بر اساس آن برای ثبت سفارش اینترنتی و خرید کالا از شما، اقدام کند.
عطاری آنلاین برای معرفی و فروش انواع گیاهان دارویی در طب سنتی، کاربرد فراوانی خواهد داشت و به راحتی میتوانید در تمام ایران مشتری داشته باشید و پس از ثبت سفارش مشتری، به راحتی کالا مورد نظر را با پست برای او ارسال کنید.
طراحی فروشگاه اینترنتی عطاری برای معرفی تمامی گیاهان دارویی، میتواند با  بهینه شدن سایت و کسب بهترین رتبه در گوگل برای نمایش به مشتری شما، کمک شایانی در پیدا شدن عطاری شما و باعث ارتباط مشتری با شما شود.
ویژگی ها و قابلیت های طراحی سایت عطاری به نیاز شما بستگی خواهد داشت، بر اساس نیاز شما و مخاطب شما، موارد سایت برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.
در طراحی اپلیکیشن عطاری به همراه سایت فروشگاهی با تولید محتوای خوب برای وب سایت، استفاده از عکس های مناسب در طراحی، نحوه نمایش صحیح عکس و مطلب در سایت و اپلیکیشن موبایل برای مخاطب شما و بسیاری نکات کلیدی دیگر، میتوانید توقع کسب بهترین رتبه در گوگل را برای وب سایت خود داشته باشید. البته این موارد که در بالا ذکر شده است، نکات کلیدی در تهیه و تولید وب سایت خواهد بود که موارد دیگر ی نیز از موارد ضروری تولید سایت می باشد که در طراحی وب سایت توسط نیووب، بررسی و انجام خواهد شد.

مراحل انجام پروژه طراحی سایت گیاهان دارویی و طراحی سایت عطاری شما در نیووب

بر اساس نوع وب سایت مد نظر شما برای اجرا، بخش های مختلف سایت به ترتیب زیر انجام خواهد شد.

خدمات طراحی سایت گیاهان دارویی و طراحی سایت عطاری نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت گیاهان دارویی و طراحی سایت عطاری بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت گیاهان دارویی و طراحی سایت عطاری شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

در داروخانه ها معمولا داروساز ، اکثرا داروهای شیمیایی را تولید و یا عرضه میکند، داروخانه ها معمولا تولیدات پزشکان داخلی و خارجی را به مردم، عرضه خواهد کرد، اما در عطاری ها اکثرا داروهای گیاهی و سنتی را به مردم عرض میکنند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی وب‌سایتی مخصوص گیاهان دارویی و عطاری، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش گیاهان دارویی مختلف، اطلاعات مرتبط با خواص دارویی آن‌ها، و محصولات مرتبط با عطاری.
درباره گیاهان دارویی (About Herbal Plants): ارائه اطلاعات درباره گونه‌های مختلف گیاهان دارویی، خواص و کاربردهای آن‌ها در طب سنتی.
محصولات (Products): دسته‌بندی و نمایش محصولات مختلف موجود در عطاری، از جمله خشکبارها، عرقیجات، دمنوش‌ها، گیاهان خشک، و ...
صفحه اخبار و مقالات (News and Articles): ارائه مقالات، روزنامه‌ها، و خبرهای مرتبط با علم گیاهان دارویی و مزایای استفاده از آن‌ها.
صفحه امکانات محل (Facilities): اطلاعات درباره محل فیزیکی عطاری، آدرس، شماره تماس، ساعات کاری و ...
صفحه تماس با ما (Contact Us): ارائه اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش مدیریت کاربران (User Management): ایجاد حساب کاربری برای کاربران و ارائه امکانات مانند ورود، ثبت نام و مدیریت اطلاعات کاربری.
بخش ارزیابی محصولات (Product Reviews): نمایش نظرات و امتیازات کاربران به محصولات مختلف.
صفحه سوالات متداول (FAQ): ارائه پاسخ به سوالات متداول کاربران در مورد گیاهان دارویی و محصولات عطاری.
ادغام با شبکه‌های اجتماعی (Social Media Integration): امکان به اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با مخاطبان در این پلتفرم‌ها.
صفحه خرید (Purchase Page): امکان مشاهده و خرید محصولات مورد نظر به صورت آنلاین.
بخش معرفی عطاران (About Herbalists): ارائه اطلاعات درباره عطاران و دانش خود در زمینه گیاهان دارویی و طب سنتی.
در هر صفحه از وب‌سایت، باید به بهترین روش ممکن اطلاعات ارائه شود تا کاربران به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ