تولید محتوا چیست و چگونه میتوانیم تولید محتوا کنیم؟

تولید محتوا چیست و چگونه میتوانیم تولید محتوا کنیم؟

به هر نوع مطلبی مانند متن، عکس، ویدیو و یا هر محتوایی که برای سایت خود ثبت کنید، تولید محتوا گفته می شود.

وقتی برای طراحی سایت اقدام کنید، حتما اهدافی دارید که میخواهید به آنها دست یابید.
در مقالات قبلی توضیحات کاملی برای شما داده ایم که چطور سایت خود را طراحی کنید، از کجا شروع کنید، چطور تحلیل کنید و چطور سایت خود را برنامه نویسی و اجرا کنید.
اما وقتی سایت شما برنامه نویسی و اجرا شد، نیاز به تولید محتوا برای سایت خود دارید، حتما باید مقالات و اخبار دست اول و صحیح برای سایت خود آماده کنید و در اختیار کاربر خود قرار دهید.
در این مقاله میخواهیم به ساده ترین روش ها درباره تولید محتوا صحبت کنیم. استفاده از کلمات تخصصی و توضیحات بیش از حد فنی، احتمالا برای همه شما مفید نخواهد بود، پس سعی میکنیم درباره امکانات و خدماتی که میتوانیم به شما ارائه کنیم تا برای سایت خود بهترین تولید محتوا را داشته باشید، صحبت کنیم.
شما با تولید محتوای اصولی برای سایت خود، میتوانید برای بهبود سئو و رتبه سایت خود در گوگل قدم بردارید، یعنی شما نباید اصلا از محتوای کپی شده از سایت های دیگر استفاده کنید. انجام اینکار ضرر های جبران ناپذیری برای سایت شما در بر خواهد داشت.
محتوای سایت شما حتما باید دست اول، و بر اساس خدمات و محصولات سایت شما تولید و اجرا شود.
برای تولید محتوای خود باید ایده داشته باشید، اینکه درباره چه چیزی مطلب بنویسید و چطور یک موضوع جدید را برای محتوای خود داشته باشید.
لیست کلمات کلیدی برای محتوای خود داشته باشید.به کار گیری کلمات کلیدی در سایت و نوع استفاده کلمات کلیدی سایت شما، بسیار مهم خواهد بود، برای اینکار باید هدف گذاری کنید و نحوه استفاده از کلمات کلیدی را در سایت خود بدانید.
محتوای سایت رقبای خود را بررسی کنید، اما کپی نکنید. اگر برای تولید محتوا ایده ندارید، سایت رقبای خود را بررسی کنید، اما فراموش نکنید هرگز کپی نکنید. از سایت رقبای خود میتوانید بدانید درباره چه موضوع و یا عنوانی میتوانید محتوا داشته باشید و در سایت خود قرار دهید.
در تولید محتوا حتما نیاز کاربر را در نظر بگیرید، شما باید بر اساس نیاز مخاطب خود در سایت مطلب بنویسید و بر اساس سلیقه آنها، عکس ها، ویدیو و یا هر محتوای دیگری در سایت ثبت کنید.اگر شما خیلی خاص و بر اساس سلیقه شخصی خود در سایت مطلب درج کنید، نمیتوانید توقع داشته باشید مورد پسند همه مردم قرار گیرد و همیشه برای شما مفید باشد.
همیشه برای تولید مقاله در سایت خود، به روش های مختلف و بر اساس نظرات و سلیقه های گوناگون، مطلب بنویسید. اینکار به شما کمک میکند تا افراد گوناگون را برای سایت خود جذب کنید،بتوانید بر اساس سلیقه همه افراد در سایت خود مطلب داشته باشید که برای همه مفید باشد، البته که انجام اینکار باید اصولی و بر اساس الگوریتم های گوکل انجام شود.
مطالب سایت خود را طولانی و کاربردی بنویسید، یعنی اگر محتوای تولید شما کمتر از 500 کلمه باشد، از نظر گوگل مورد تایید نخواهد بود، البته این موضوع باعث مشکلات در سایت شما نخواهد شد، اما ممکن است مورد تایید گوگل قرار نگیرید.البته از آن طرف موضوع هم، سعی کنید مقاله شما خیلی طولانی نشود و اگر بیش از حد طولانی و حدودا بالای 4500 کلمه بود، سعی کنید آن را به دو مقاله تبدیل کنید.
چگالی کلمات کلیدی شما در تولید محتوا بسیار مهم و کاربردی خواهد بود، اینکه چطور از کلمات خود استفاده کنید و چه تعداد از آنها در محتوای خود داشته باشید.
البته که روش ها و سر فصل های تولید محتوا بسیار وسیع و بر اساس نیاز سایت شما خواهد بود، به طور مثال شاید برای یک سایت تولید محتوای متنی و برای یک سایت تولید محتوا به صورت ویدیو باشد.تولید محتوای انگلیسی  با تولید محتوای فارسی هم فرق خواهد داشت.

پس باید هدف خود را بدانید و بر اساس نیاز خود و همچنین مخاطب خود، تولید محتوا کنید.
اما در حالت کلی تولید محتوا یک بحث خواهد بود، مورد بعدی نحوه ثبت محتوا در سایت برای نمایش خواهد بود.
مثلا چه کلماتی را بلد کنید و کجاهای متن باید فضای خالی قرار دهید.
پس از تولید محتوا و در هنگام ثبت در سایت ایجاد لینک های داخلی بین صفحات وب سایت را حتما در نظر بگیرید.حتما باید بدانید چه صفحاتی را به هم لینک بدهید و چگونه مخاطب خود را به صفحات مختلف سایت، انتقال دهید.انجام اینکار برای بالابردن رتبه سایت و صفحه مورد نظر شما، بسیار مفید خواهد بود.
محتوای تولید شما شما پس از ثبت در سایت حتما باید در گوشی موبایل به صورت کاملا صحیح و مرتب نمایش داده شود، شما باید در نظر  بگیرید که خیلی از کاربران در حال حاضر از موبایل و تبلت برای نمایش سایت ها استفاده میکنند و اگر سایت شما نسخه موبایل قوی و مرتب نداشته باشد، علاوه بر اینکه کاربر شما را دچار دردسر در مشاهده اطلاعات خواهد کرد؛ از طرف گوگل هم تایید نخواهید شد.پس سایت شما باید ریسپانسیو و به صورت کاملا صحیح در تمامی دستگاه های هوشمند، قابل نمایش باشد.
در این مقاله سعی کردیم خیلی ساده اصول اولیه تولید محتوا برای سایت بر اساس توصیه گوگل را برای شما بگوییم، البته که  انجام و اینکار نیاز به داشتن اطلاعات خیلی دقیق تر و کامل خواهد بود.برای انجام تولید محتوا برای سایت خود حتما باید مقالات  بیشتری مطالعه کنید و اطلاعات دقیق تری داشته باشید، اما در صورت نیاز میتوانید برای انجام خدمات تولید محتوا برای وب سایت خود، با تیم نیووب در تماس باشید.
 

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ