طراحی سایت سیمان و کارخانجات تولید سیمان

طراحی سایت سیمان و کارخانجات تولید سیمان

طراحی وب سایت سیمان و همچنین طراحی سایت کارخانه تولید سیمان، فروش و خدمات مرتبط با سیمان خود را با بهترین خدمات از نیووب، تحویل بگیرید.

سیمان یکی از پر مصرف ترین مواد در مهندسی عمران و ساختمان سازی  و بسیاری بخش های دیگر می باشد.
طراحی سایت صنعت سیمان برای معرفی شرکت تولید کننده سیمان کاربرد خواهد داشت.
بازار مصرف سیمان در صنایع داخلی و همچنین صادارت این محصول، باعث شده شما با طراحی وب سایت شرکت سیمان، برای معرفی محصول و خدمات خود در داخل ایران و همچنین باز شدن راه برای صادرات سیمان خود اقدام کنید.
انواع سیمان شامل بخش های مختلفی مانند:
سیمان پرتلند تیپ I
سیمان پرتلند تیپ II
سیمان پرتلند تیپ III
سیمان پرتلند تیپ IV
سیمان پرتلند تیپ V
سیمان پوزولان
سیمان آمیخته
سیمان برقی (پرآلومین)
سیمان رنگی
سیمان سفید
سیمان سرباره‌ای ضد سولفات
سیمان پرتلند آهکی
سیمان بنائی
سیمان نسوز
سیمان چاه نفت
سیمان پرتلند ضدآب
می باشد که هر کدام مورد مصرف و کاربرد خاص خود را دارد، شما باید با داشتن یک وب سایت حرفه ای در حوزه خدمات سیمان، بتوانید تمامی تولیدات شرکت سیمان خود را معرفی کنید.
در نظر داشته باشید که طراحی وب سایت سیمان، برای معرفی شرکت شما بسیار اثر خواهد داشت، شما باید در جستجوی گوگل حضور داشته باشید و به صورت مستقیم با خریدار خود در ارتباط باشید، صادرات این محصول هم در این بازار بسیار وسیع و کاربردی، برای توسعه کسب و کار شما بسیار موثر خواهد بود.
طراحی سایت شرکت تولید سیمان برای ارتباط بیشتر با خریدار،توسعه صادرات محصول به کشور های مختلف به صورت چند زبانه اجرا  می شود، ضرورت داشتن یک وب سایت  برای خدمات سیمان در بازارهای بین المللی، باعث حضور پر قدرت شما در جامعه جهانی و بیشتر شدن صادرات محصولات شما می شود.
اهداف و استراتژی شما در طراحی وب سایت سیمان و صنایع وابسته، قطعا باید بر اساس تحلیل و آنالیز رقبا،سیاست های فروش شما، ارتباط بیشتر با مصرف کننده و مشتری مداری انجام شود.
معرفی خدماتی مانند:
پرتال مشتریان
موسسات حمل بار
رسیدگی به شکایات
ضوابط فروش سیمان
نظر سنجی مشتریان
معرفی محصولات و تولیدات شرکت
معرفی شرکت، مدیر عامل و صفحات وابسته
اخبار صنعت سیمان
و بسیاری بخش های دیگر از جمله خدمات قابل اجرا در طراحی سایت سیمان می باشد. البته که راه اندازی وب سایت سیمان دارای خدمات و امکانات بر اساس نیاز مجموعه شما می باشد، اما بر اساس پیشرفت علم در صورت عدم حضور در بازار اینترنت، حتما از رقبا عقب خواهید ماند.
راه اندازی پرتال مجتمع ها و کارخانه های سیمان، طراحی پورتال اطلاع رسانی کارخانه سیمان ، باعث اطلاع رسانی دقیق از خدمات شما، تولیدات و نحوه ارائه محصولات شما به سایر شرکت های و مشتریان شما می باشد.
بهترین کارخانه های سیمان ایران با داشتن بهترین طراحی سایت سیمان، توانسته اند با اینترنتی کردن خدمات خود، موجب رضایت خریداران و مشتریان خود،  باشند. ارائه خدمات مرتبط با پرسنل کارخانه سیمان در بستر وب سایت باعث شده بسیاری از نرم افزار های سازمانی شرکت مانند سامانه مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات، سامانه رسیدگی به شکایات، با داشتن یک داشبورد مدیریتی، همیشه در دسترس مدیران و پرسنل شرکت باشد.
راه اندازی سامانه مزایده و مناقصه کارخانه سیمان، بخش بسیاری عظیمی از حجم کارهای شما را مورد پوشش قرار می دهد، با این سامانه به راحتی میتوانید تمامی نیاز های کارخانه سیمان خود را بر بستر نرم افزار و وب، انجام دهید.

بخشی از سوالات متداول درباره پروژه طراحی سایت سیمان و کارخانجات تولید سیمان در نیووب

در نیووب تمامی بخش های طراحی سایت سیمان و کارخانجات تولید سیمان شما، بر اساس شرایط به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا خواهد شد.

خدمات طراحی سایت سیمان و کارخانجات تولید سیمان نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت سیمان و کارخانجات تولید سیمان بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت سیمان و کارخانجات تولید سیمان شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی یک وب‌سایت برای شرکت‌های تولید سیمان و کارخانجات سیمان، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش اطلاعات کلی درباره شرکت و کارخانجات تولید سیمان، اخبار، پروژه‌ها، و اطلاعات تماس.
درباره ما (About Us): توضیحاتی درباره تاریخچه شرکت، ارزش‌ها، و اهداف.
محصولات (Products): نمایش محصولات مختلف سیمانی تولیدی، همراه با توضیحات و مشخصات فنی.
فرآیند تولید (Production Process): توضیحات و تصاویر از فرآیند تولید سیمان از مراحل استخراج مواد اولیه تا تولید نهایی.
پروژه‌ها (Projects): نمایش پروژه‌ها و ساختمان‌هایی که از محصولات شرکت استفاده کرده‌اند، همراه با توضیحات و تصاویر.
تحقیق و توسعه (Research and Development): ارائه اطلاعات درباره فعالیت‌های تحقیق و توسعه شرکت در زمینه بهبود فرآیند تولید و کیفیت محصولات.
محیط زیست و پایداری (Environment and Sustainability): توضیحات درباره سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت برای حفاظت از محیط زیست و پایداری منابع طبیعی.
صفحه اخبار و رویدادها (News and Events): ارائه اخبار، رویدادها، و تحولات مرتبط با صنعت سیمان.
صفحه تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
صفحه مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management): ارائه اطلاعات درباره خدمات پس از فروش، پشتیبانی فنی، و راه‌های ارتباط با مشتریان.
برای طراحی وب‌سایت شرکت کارخانجات تولید سیمان، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، ارائه اطلاعات به صورت دقیق و قابل فهم، و ایجاد یک طراحی کارآمد و جذاب برای کاربران نیز بسیار مهم است. همچنین، رعایت استانداردهای مرتبط با صنعت سیمان و محیط زیست نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ