طراحی سایت کابینت سازی و نصب کابینت

طراحی سایت کابینت سازی و نصب کابینت

برای این بخش که زیر مجموعه طراحی دکوراسیون داخلی می شود، طراحی وب سایت کابینت سازی و یا نصاب کابینت، پروژه خود را به نیووب بسپارید.

خیلی از مردم برای به روز رسانی آشپزخانه خود، حتما انواع کابینت ها و نوع نصب و خدمات خود را در اینترنت، جستجو میکنند.
مشتریان شما برای برطرف کردن نیاز های خود و پیدا کردن تولید کننده کابینت، یا به دنبال نصاب کابینت در محل خود و یا شهر خود میگردند.
طراحی سایت نصاب کابینت قطعا در جذب مشتری شما بسیار مهم خواهد بود، شما با داشتن وب سایت همیشه در اینترنت و موتور های جستجو حضور دارید با سرچ ها در گوکل، دیده خواهید شد.
شما باید برای شغل خود تبلیغات کنید، باید خدمات شما در حوزه نصب کابینت، تهیه و تولید انواع کابینت همیشه به کاربر معرفی شود و کاربر به راحتی شما را پیدا کند.
خیلی از مردم بعد از گذشت سالها، تصمیم به تغییر در خانه خود و مخصوصا آشپزخانه میگیرند.
حالا در نظر بگیرید چند درصد مردم برای شروع تغییرات به فروشگاه ها و مغازه های داخل محل و یا در شهر خود مراجعه میکنند.
با توجه به اشنایی تمام مردم به کار کردن با نرم افزار ها و اپلیکیشن های موبایل، همه مردم تقریبا روش های جستجو در اینترنت و گوگل مپ را فرا گرفته اند.
شما با طراحی سایت کابینت سازی و طراحی اشپزخانه به راحتی میتوانید با ارائه تمامی خدمات خود در سایت، با  بهینه شدن وب سایت برای نمایش در تمامی دستگاه ها، با  بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو و سایر موارد، با جستجوی کاربران در بالاترین رتبه سایت ها در گوگل دیده شوید و در نتیجه برای بالابردن تعداد مشتریان و رشد کسب و کار خود اقدام کنید.
از مزایای راه اندازی و طراحی سایت کابینت سازی و طراحی آشپزخانه میتوان به نمایش نمونه کارهای شما در قالب سایت با بهترین کیفیت که مشتری شما بتواند به کیفیت کار شما پی ببرد اشاره کرد.
در خدمات طراحی وب سایت های کابینت سازی یکی از مهمترین بخش ها نمایش پروژه های انجام شده توسط شما می باشد.
همیشه نمیتوان با استفاده از طرح های سه بعدی یا همان 3d، به مخاطب نمایش داد که چه طرحی برای او قرار است اجرا شود.
سایت شما کاتالوگ آنلاین شما می باشد، یعنی با عکاسی صنعتی باید  در بالاترین کیفیت نمونه محصولات شما، نمونه پروژه های انجام شده شما به مخاطب نمایش داده شود.
قطعا مخاطب شما در مقایسه با رقبای شما میتواند به کیفیت کار شما پی ببرد و در نتیجه برای اجرای خدمات کابینت سازی خود، با شما تماس بگیرد.
طراحی، ساخت و نصب کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری به سبکهای مدرن نیز از نیازهای عموم مردم برای طراحی و اجرا در خانه می باشد، پس باید بتوانید بهترین پیشنهادات را برای مشتری خود داشته باشید.
یکی دیگر از بخش های  سایت شما قطعا معرفی بخش های طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک; ساخت کابینت‌های گلاس، MDF، ترموود، چوبی و فلزی; تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی; تعمیر یراق آلات، دستگیره، کشو و سایر خدماتی می باشد که برای هر آشپزخانه مورد نیاز خواهد بود.
سفارش طراحی سایت برای کابینت سازی، قطعا در گسترش کسب و کار شما و پیدا کردن مشتری جدید، تاثیر گذار خواهد بود. شما برای پیدا کردن پیمانکاران ، خانه سازان ، طراحان داخلی و معماران و همچنین مالکان خانه ها، بسیار میتوانید هدفمند فعالیت کنید و برای هر دسته بندی بر اساس شرایط به بهترین شکل ممکن امکانات و خدمات کابینت سازی و تولیدات خود، را معرفی  کنید.
حتما به این موضوع توجه داشته باشید که راه اندازی کسب و کار آنلاین، در بستر طراحی فروشگاه اینترنتی کابینت سازی، میتواند برای گسترش کسب و کار شما مفید باشد، به طور مثال درخواست مشاوره در سایت، درخواست نصب و تعمیرات کابینت، درخواست بازدید از آشپرخانه و ارائه مشاوره  برای فرد و بسیاری از امکانات دیگر که میتوان در این سایت ها اجرا کرد.
ما با طراحی سایت فروشگاه کابینت آشپزخانه بر پایه سئو، سعی میکنیم به شما برای پیشرفت در کسب و کار، ارائه خدمات بهتر به مشتریان و همچنین حضور پر رنگ در رتبه های بالای گوگل، کمک کنیم.
البته همیشه عنوان کردیم که موراد مطرح شده در بالا بخشی از نیازهای کارفرما برای طراحی سایت کابینت سازی خواهد بود و باید بر اساس نیاز، بخش های مختلف سایت طراحی و اجرا شود.
برای دریافت مشاوره در حوزه کابینت سازی  و خدمات وابسته، حتما با مشاورین ما در تماس باشید.


 

مراحل انجام پروژه طراحی سایت کابینت سازی و نصب کابینت شما در نیووب

بر اساس نوع وب سایت مد نظر شما برای اجرا، بخش های مختلف سایت به ترتیب زیر انجام خواهد شد.

 
خدمات طراحی سایت کابینت سازی و نصب کابینت نیووب

به طور کلی زمان طراحی سایت کابینت سازی و نصب کابینت بر اساس نیاز شما و با توجه به امکانات مورد نظر شما خواهد بود، اما در کل در حدود 25 تا 35 روز زمان برای اجرا نیاز خواهد داشت.

در نیووب پس از انجام طراحی سایت کابینت سازی و نصب کابینت شما، برای مدت یک سال کامل از سایت شما پشتیبانی خواهد شد و پس از این زمان میتوانید قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید.

این موضوع به نوع پروژه شما و فاز بندی شدن آن برای اجرا خواهد داشت، اما در حالت کلی مبلغی به عنوان پیش پرداخت و باقی مبلغ با توجه به پروژه شما و در هر فاز پرداخت خواهد شد.

بر اساس نوع برنامه نویسی شما به تمام بخش های سایت برای مدیریت دسترسی خواهید داشت، شما میتوانید تمام محتوای وب سایت را به روز رسانی کنید.

بله، اگر هاست شما پیش نیاز های لازم برای راه اندازی سایت راداشته باشد میتوانید از همان هاست برای فعال شدن سایت خود استفاده کنید.

بله حتما، در پنل مدیریت هاست خود میتوانید از تمام اطلاعات داخل هاست و همچنین از دیتابیس خود در هر زمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به فضایی که در سرور برای راه اندازی یک سایت در نظر گرفته میشود، هاست میگویند. بر روی هاست تمامی اطلاعات یک وب سایت و همینطور ایمیل ها ذخیره خواهد شد. این فضا بخشی از فضای اصلی سرور می باشد که به دامنه شما اختصاص داده شده است.به همین فضا هاست اشتراکی میگویند.

دامنه می شود اسم سایت شما مثلا www.newwebdesign.org اما هاست می شود مقدار فضایی که شما در اختیار دارید تا اطلاعات خود و سایت خود را در آن فعال کنید.

اول به حجم اطلاعات شما بستگی دارد، مثلا چقدر عکس، ویدیو و یا فایل های دانلودی مانند پی دی اف دارید، بر این اساس و بر اساس پهنای باند مورد نیاز میتوانید هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش هاست اطلاعات مدیریتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد، بر اساس نیاز میتوانید تمامی بخش مانند اف تی پی، ایمیل ها، دیتابیس و .. را در پنل خود مدیریت کنید.

هیچ نیازی به انتقال دامنه شما به نیووب نمی باشد، دامنه شما در هر پنلی ثبت شده است میتوانید در اختیار داشته باشید و همانجا تمدید کنید، پس از خرید هاست مورد نظر خود با نیم سرور های ارائه شده میتوانید دامنه خود را به هاست متصل کنید.

برای طراحی یک وب‌سایت برای کابینت سازی و نصب کابینت، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:
صفحه اصلی (Home Page): نمایش محصولات اصلی شما، ارائه خدمات، ویژگی‌های منحصر به فرد کابینت‌های شما و ارتباط با مشتریان.
درباره ما (About Us): توضیحات درباره تاریخچه شرکت، تخصص، متدها و فلسفه کاری.
محصولات (Products): دسته‌بندی محصولات بر اساس نوع کابینت (آشپزخانه، حمام، اتاق خواب، ...)، مواد ساخت (چوب، MDF، فلز، ...) و سبک طراحی (مدرن، کلاسیک، روستیک، ...)، همراه با توضیحات و تصاویر.
خدمات (Services): نمایش خدمات ارائه شده توسط شرکت شما، از جمله طراحی سفارشی، نصب، مشاوره طراحی و ...
نمونه کارها (Portfolio): ارائه نمونه‌هایی از پروژه‌های کابینت ساخته شده توسط شما، همراه با تصاویر و توضیحات.
صفحه اخبار و مقالات (News and Articles): ارائه مقالات و اخبار مرتبط با صنعت کابینت‌سازی، روش‌های نصب، مواد ساخت، و ...
صفحه تماس با ما (Contact Us): اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، فرم تماس، و نقشه مکانی.
بخش ارتباط با مشتریان (Customer Communication): ایجاد فرم‌های تماس و پشتیبانی آنلاین برای ارتباط سریع با مشتریان.
بخش نظرات مشتریان (Customer Testimonials): نمایش نظرات و تجربیات مشتریان پیشین در مورد خدمات و محصولات شما.
بخش سوالات متداول (FAQ): ارائه پاسخ به سوالات متداول مشتریان درباره نصب، نگهداری، و مشکلات مرتبط با کابینت‌ها.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ