هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

هزینه طراحی سایت تک صفحه ای

تعرفه طراحی سایت تک صفحه ای به مشخصات و امکانات مد نظر شما بستگی خواهد داشت. اما بر اساس نوع طراحی فقط یک صفحه سایت در نظر گرفته خواهد شد.

طراحی سایت یعنی شما صفحات مختلف سایت خود را از نظر طراحی  گرافیکی و همچنین برنامه نویسی وب سایت آماده و اجرا کنید.
هر سایت برای اجرا نیاز به داشتن بخش ها و صفحات مختلفی می باشد.به عنوان مثال برای محاسبه قیمت یک وب سایت ممکن است بر اساس شرایط قیمت طراحی صفحه اول وب سایت، طراحی صفحه محصولات، طراحی صفحه درباره ما و صفحاتی دیگری از سایت با توافق کارفرما در نظر گرفته و اجرا شود.
برای سایت های تک صفحه ای که از اسم آنها مشخص می باشد و به صورت وان پیج one page website در تحلیل ها دیده شده و اجرا می شود.
برای برآورد قیمت طراحی سایت تک صفحه ای باید در نظر داشته باشید که قطعا شما هزینه طراحی قالب گرافیک وب سایت را بودجه خود در نظر بگیرید، اما در این نوع وب سایت ها با توحه به نداشتن صفحات داخلی و زیر مجموعه در طراحی سایت، حتما هزینه طراحی سایت شما تاثیر خواهد داشت.
برای سایت های تک صفحه ای نوع اجرا و امکانات صفحه اول در قیمت طراحی سایت شما اثر دارد، مثلا چند بخش در صفحه اول دارید و چه امکاناتی و چطور باید در سایت شما نمایش داده شود.
در نظر داشته باشید که طراحی سایت تک صفحه ای، هرکز زحمت کمتری برای طراح و برنامه نویس نخواهد داشت، هرگز ساده تر از سایت های دیگر نیست و به نوعی بسیاری از بخش ها و امکانات یک سایت تمام صفحه را دارا می باشد.به عنوان مثال تمام سایت های تک صفحه ای باید به صورت کاملا ریسپانسیو برنامه نویسی شود و در تمام دستگاه های هوشمند به صورت صحیح نمایش داده شود.یک سایت تک صفحه ای کامل و حرفه ای باید سرعت لود بالا، سئو خوب برای موتور های جستجو را داشته باشد.
البته این نکته قابل ذکر است که یک سایت تک صفحه ای به دلیل نداشتن محتوای زیاد معمولا برای بهینه سازی مناسب نیست و باید از روش های دیگر برای بهینه شدن سایت در موتور های جستجو، استفاده شود.
برای اعلام تعرفه طراحی سایت در پروژه های آماده و ماژول دار، میتوان نوع قیمت را مشخص و اعلام کرد. توجه داشته باشید در پکیج های آماده ماژول ها از قبل برنامه نویسی شده و بدون تغییر برای شما نصب و راه اندازی می شود.
پس به راحتی میتوان هزینه طراحی پورتال و سایت را مشخص و قبل از هر نوع صحبت و تحلیل برای اعلان آن به کارفرما، اقدام کرد.
اما در طراحی سایت های اختصاصی و همچنین برنامه نویسی های خاص، به دلیل عدم استفاده از ماژول های آماده، قطعا برآورد هزینه تولید وب سایت در ابتدا، نشدنی و قابل اجرا نیست، باید نیاز های شما برای اجرا بررسی و تحلیل شودو برنامه نویس بداند چه مواردی را باید جرا کند.
قیمت طراحی گرافیک وب سایت، بر اساس نیاز شما و نوع امکانات سایت شما می باشد، به عنوان مثال سایت فروشگاهی با نمایش جدیدترین محصولات، بخش فروش ویژه محصولات را در نظر بگیرید تا یک سایت معرفی دارای اسلاید شو و نمایش اطلاعات خبری در صفحه اول وب سایت.
بخش های مورد نظر باید به روشی طراحی شود که برنامه نویس بتواند آنها را اجرا و در سایت به صورت کاملا واکنش گرا برنامه نویسی کند.البته که موارد بالا به صورت مثال ذکر شده و قطعا نیاز به بررسی و نیازسنجی در زمان شروع به کار طراحی سایت شما، خواهد داشت.قیمت طراحی سایت تهران با سایر شهر های ایران فرقی ندارد، این نکته را حتما در نظر داشته باشید.ممکن است دو یا چند زبانه شدن سایت شما در هزینه شما اثر داشته باشد.
در تمام بخش های راه اندازی یک سایت، قیمت طراحی سایت به نوع خدمات و امکانات مد نظر شما برای طراحی و برنامه نویسی بستگی دارد.حتما باید تمام نیاز های شما بررسی و از نظر نوع برنامه نویسی تحلیل شود.


 

هزینه طراحی یک وب‌سایت تک صفحه‌ای می‌تواند متفاوت باشد و بسته به عوامل مختلفی از جمله محتوا، طراحی، و قابلیت‌ها متغیر است. در اینجا چندین عاملی که ممکن است تأثیرگذار باشند را معرفی می‌کنم:
محتوا: هزینه وب‌سایت تک صفحه‌ای بسته به نوع و میزان محتوای موجود در آن متفاوت خواهد بود. محتوای بیشتر به معنای هزینه بیشتر است.
طراحی و گرافیک: استفاده از طرح‌ها، تصاویر، آیکون‌ها و سایر عناصر گرافیکی می‌تواند هزینه طراحی را افزایش دهد، به خصوص اگر نیاز به طراحی سفارشی داشته باشید.
ویژگی‌ها و قابلیت‌ها: ویژگی‌هایی مانند فرم تماس، نقشه مکانی، اسلایدر تصاویر و ... می‌توانند هزینه را افزایش دهند.
پشتیبانی و بهینه‌سازی: افزودن خدماتی مانند بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) و اضافه کردن قابلیت‌های پشتیبانی ممکن است هزینه را افزایش دهد.
توسعه و نگهداری: اگر به توسعه بیشتر و نگهداری طولانی‌مدت نیاز دارید، ممکن است هزینه بیشتری نیاز باشد.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" جدید ترین مطالب طراحی سایت "

جدیدترین صفحاتی که به سایت نیووب اضافه شده است.

" به کسب و کار شما، رونق میبخشیم "

نیووب با در اختیار داشتن آخرین متدهای روز دنیا و تجربیات ارزنده تیم های تحلیل و آنالیز، برنامه نویسی ، گرافیک و بهینه سازی وب سایت، مشاوری کارآمد و پشتیبان در کنار شماست.

" تعدادی از مشتریانی که به نیووب، اعتماد کرده اند "

در طول فعالیت بیش از 17 ساله نیووب، تعداد زیادی از شرکت ها و سازمان ها به نیووب اعتماد کرده اند، از اعتماد شما سپاسگزاریم



شرکت نفت پارس



پالایشگاه گاز فجر جم



بیمارستان تخصصی مداین



بیمارستان بینا



بیمارستان پارس



انجمن کنترل عفونت ایران



انجمن نمایشگاه های ایران



بیمارستان مفرح



شهرداری رشت



شواری اسلامی شهر رشت



مجموعه فرش کیوان



شرکت فرگاز



شرکت روناک پروتیین



شرکت نالینو



هلدینگ لمزی



شهرداری گلستان



شهرداری املش



شهرداری نصیرشهر

برای مشاوره طراحی سایت
اطلاع از قیمت های طراحی و بهینه سازی وب سایت
اطلاع از زمان بندی اجرای پروژه، با ما تماس بگیرید

×

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی فروش آنلاین واتس‌اپ